Dog 1: me is area me naya naya hu
Dog 1: me is area me naya naya hu
Muje yaha k kutto k sardar se milna he
Dog 2:ssshhh..Chup…!
Aawaz mat karo
Boss msg padh rahe hai…
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 916 views
Similar Jokes
couple had a fight in d nite nxt morning husband offer milk to his wife n wife says so sweet of u.
husband says aj nagpanchmi h le nagin dhudh pi le
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Is Ko Khalis Memoni Me Translate Karo
“You Are Drinking Tea Alone”
Memon Bacha:
Lakh Lannat Toji Shakal Tey
Moua Bagherat Eklo Eklo Chaa Piye Tou.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baap bety sy mera beta bara ho ker kia banay ga?
Beta: abba may kuch bhi nahe bano ga
.
.
Pakistan may jo bhi ban jao galian he paray ge'
by itrat batool (few years ago!)
Santa To Rikshaw Wala:
Arey O Bhai Khaali Ho
Kya… ? Rikshaw Wala:
Haan G Bilkul Khaali Hoon
Santa: Aao Chalo Phir Taash
Khelty Hyn . . . =P ;->
by Pak101.com (few years ago!)
Patni- Mujhe Kisi MEhangi Jaga Le K Chaliye na Ji
Pati- Chalo Tayaar Ho Jao, Petrol Pump Chaltay hai
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: darling, tumhara naam apny haath py likhun ya dil py ??
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Girl: idhar udhar kio likhty ho..!!
ager sacha pyar karty ho to apni property k papers py likh do =
by Pak101.com (few years ago!)
1 Chor, Police Se Chupta Hua 1 Tuti Qabr Me Lait Gya.
Qareeb Se Kuch Pathan Guzray
To Unho Ne Socha Ke Shayed Log Mayat Par Matti Dalna Bhool Gaye. Fatta Fatt Matti Dalna Shuru Kar Di
Chor Bola: “Bachao Bachao”
Pathan: “Oh Khocha Jaldi Jaldi Matti Daalo Is Par To Azaab Shuru Ho Gaya Ha..
by Pak101.com (few years ago!)
1 Arbi Bath Room me phone pr BAT kr ra tha
,PATHAN ne suna to andar jakr arbi ko boht mara,
logo ne pucha to Bola. ye kameena Bath Room
me TILAWAT kar rha ta.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Two children were sitting outside a clinic. One of them was crying very loudly.
2nd Child: Why are you crying?
1st Child: I came here for a blood test.
2nd Child: So? Are you afraid?
1st Child: No. For the blood test, they cut my finger.
At this, the second one started crying profusely.
The first one was astonished.
1st Child: Why are you crying now?
2nd Child: I came for a urine test
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Pathan English sekhne Obama k pas gya.
2 Maah bad wapas aaya to usay call aayi.
Pathan: Who is speaking?
Dosri taraf: Khocha hum Obama bolti hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)