Facebook user ho
1 larke ne paindu larki se pocha tum face book use karti ho?
Larki:nai ve mera rang unje chita he.
by Sabir shah (few years ago!) / 837 views
Similar Jokes
Rishta discussion now a days:
Larkay Walay: larki ne kya kiya hua hai??
Larki Walay: jee Masha Allah candy crush
kay 110th stage per hai :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy After Watching
"Singham"
DAD: Beta Tumhare Result
Ka Kia Hua
....
.
.
.
.
Boy: Kuch Bhi Kerne ka Lekin
Mera Ego Hurt Nahi Kerne ka.
by Pak101.com (few years ago!)
Media or wife me kia similarity hai?
Jab tak aik hi bat 10 bar na btai jae,tab tak donon ko skoon nai milta.
by Sabir shah (few years ago!)
Ik Doctor (surgeon) pehli bar operation kar raha tha.
Operation complete hote hi voh apne ghutno ke bal baith gaya aur sar upar uthake bola: HEY KAALI MAA MERI PEHLI BHET SWIKAR KARO
by Pak101.com (few years ago!)
One Friday night, a policeman saw a car parked up at "makeout point." Shining his flashlight in the window, he saw a young man fidgeting in the front seat glancing at his watch and a young woman sitting in the back seat and reading a magazine.
"Excuse me, son" said the cop, "but how old are the two of you?"
"I'm eighteen, sir, and" (checking his watch another time) "in ten more minutes, she'll be eighteen too!"
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa’s father gave him a gun on wedding night & said: Fire in air if ur wife is virgin, shoot her if not.
Santa fired in air 1st night & shot her 2nd night.
by Pak101.com (few years ago!)
Judge: Do u accept tat u stole d money 4m this guy?
Theif: No my lord, he gav m himself.
J: When did he giv u?
T: When I showed him d knife
by Pak101.com (few years ago!)
Dost:docter ye kiun pochte hain subah kia khaya raat ko kia khaya.
2nd dost:yaar is se mareez ki mali halat ka pata lag jata hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar park me baitha tha.
Friend:Kya kar raha hy?
Sardar: Badla le Raha hon!
Friend: Kese?
Sardar:Waqt Ne muje barbad kia hy ab ma waqt barbad kar raha hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Boyfriend:
Main Tumhari Roz Roz ki
Farmaishon se Tang Aa kar
'Khud Kushi' kar Raha hun.. =/
... Girlfriend:
Achha.. 1 White Suit to Dila do,
13vee pe Kya Pehnungi ?!!? =D
by Pak101.com (few years ago!)