Daku phtan k ghar guss gaya
Daku pathan k ghar ghus gaya
aur bola jaldi btao sona kahan hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: pagal ka bacha! itna bra ghar hai, kahin
bhi so jao.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 937 views
Similar Jokes
1 Murghi ko Kaway se pyar ho geya,
jb Murghay ko pta chala tou wo murghi k pas gaya r bola k muj my kia kami hai?smart hon kaway sy ziyada khobsurat hon tmhari bradari ka hon?
Murghi: Me tmhary jezbat ki qadar krti hon,lakin wo air force my hai
by Pak101.com (few years ago!)
Banta-Mai gali se jab guzarta hu to KUTTE mujhse dar k
bhag jate he
Santa-Apne BOSS se to har koi darta he
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa: Mainu disco dance wich 1st prize miliya…
Banta: Yaar tenu te dance nahi c aanda..??
Santa: Yaar mainu Stage te Mirgi da daura pai gaya c
by Pak101.com (few years ago!)
Son:"dady what is difference between confidence & secret"?
Dad:" u r my son that is confidence .
Ur friend is also is my son that is secret
by Pak101.com (few years ago!)
People Says ,"SMOKING KILLS SLOWLY......"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
So What,
Who'z in a Hurry ....!!!! ;-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Neend aati hai to Khuab aata hai,
Khuabon main Ek Larki aati hai,
Larki k peechy uska Baap aata hai,
Phir Na Neend aati hai, Na Khuab aata hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa to Banta-1 Gud News 1 Bad News- Gud News
Meri biwi ka ACCEDENT ho gaya
Banta-aur Bad News
Santa-wo ek SAPNA tha
by Pak101.com (few years ago!)
Mr Funny ko BIJLI ke khambhe par lage poster padne ka bohot shonk tha.
Ek din rat ko andhera hone ke karan uss se ik poster pada nahi gaya. Mr Funny spiderman ke jaise poster padne ke liye khambhe par ja chada.
Pas ja kar uss ne deka, vahan likha tha: Khambhe par naya paint kiya hai. Isko hath nahi lagana.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Agr Moka Mila To Tum Mujhse Shaadi Karo Gi?
Girl: Agr Moka Mil Gaya To Shaadi Karne Ki Kya Zarurat Hai?
O teri kher Bachii HBO Dekhti Hai !!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife: Ji apko mujhme kya acha lagta hai meri samajhdari ya meri beauty..
Husband: Mujhe to ye tumhari Mazak karne ki aadat bahut achi lagti hai..
by Mohammad Ali (few years ago!)