“Marks”
“Marks”
Pathan Sardar Se Tujhe A B C Ati Ha ?
Sardar Ha .
Pathan Bata A K Bad Kiya Ata Ha ?
Sardar B Ata Ha .
Pathan Galat
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 919 views
Similar Jokes
Basanti: Bhaag Dhanno bhag, aaj teri Basanti ki izzat ka sawal hai. Dhanno: Tujhe apni padi hai. Meri soch jiske peeche Gabbar ke 10 ghode pade hain
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 pathan ne 1 buzrug se kuch pocha,
Buzrug ne 2 thapar laga diye
1 admi ne pathan se pocha,
tumne kia bola tha..??
Pathan:Maine sirf pocha k
14 August ki namaz kahan ho gi?
by Pak101.com (few years ago!)
Docter:kia taqleef hai?
Sardar:seene me bahut dard ho raha hai,
docter:cigratte peetey ho?
Sardar:han magar gold leaf laye ga.
by Sabir shah (few years ago!)
Facebook: Me Sab Kuch Janta Hun.
Google: Mere Pas Sab Kuch He.
Internet: Mere Bagair Tum Sab Kuch Nahi.
CHARGER: Awaz Neechy..
by Pak101.com (few years ago!)
3 Charsi Rikshay Main Bethay.
Rikshay Walay Nay Riksha Start Kar K Band Kar Dya
Our Bola: Lo Sahab, Pohanch Gaye.
1 Nay Thanks Bola,
Doosray Nay Paisay Dye,
Our Teesray Nay Driver Ko Thapar Mara.
Driver Samjha Is Ko Pata Chal Gaya.
Laikin 3rd Bola:
Salay Aaj Tou Marwa Hi Deta,
Kitni Taiz Chlata Ha…. :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Why don't people clap in Afghanistan?
.
.
.
.
.
.
Because of 'Tali-ban'!
by Mazhar Khan (few years ago!)
APPU : Daddy, have you
ever been to Egypt?
FATHER : No. Why do
you ask that?
PAPPU: Well, where did
you get THIS mummy then?
by Pak101.com (few years ago!)
ak KANJOOS ak admi ko hotle lay gaya.
to KANJOOS osay bar bar ak ak glass pani ka la kar pelata hai.
ADMI tang ho kar KANJOOS say.
bhai sahab tori se roti lay ao halaq main pani panse gaya hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Girl:meri birth day hai kia gift do ge?
Shaikh:kia chahye?
Girl:ring
shaikh:ring dounga par attand nai karna balance kam hai
by Sabir shah (few years ago!)
Patni- Mujhe Kisi MEhangi Jaga Le K Chaliye na Ji
Pati- Chalo Tayaar Ho Jao, Petrol Pump Chaltay hai
by Pak101.com (few years ago!)