ak KANJOOS
ak KANJOOS ak admi ko hotle lay gaya.
to KANJOOS osay bar bar ak ak glass pani ka la kar pelata hai.
ADMI tang ho kar KANJOOS say.
bhai sahab tori se roti lay ao halaq main pani panse gaya hai.
by Mohammad Ali (few years ago!) / 946 views
Similar Jokes
Sardar:
Shirt k Liye Koi Acha sa Kapra Dikha 2,
SalesMan:
Plain Mein Dikha Doon?
Sardar:
Hawai Jahaz wich Jan di ki Zarurat ay ethe e wakha deh.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
FATHER: How Are Your Grades, Son?
SON: Under Water, Dad.
FATHER: Under Water? What Do You Mean?
SON: They"Re Below C Level
by Pak101.com (few years ago!)
Student. Miss kia ap murghi hain?
Miss. Kia bakwas hy main tumhy murghi nazar ati hu.
Student. To miss phr aap mairy hr test main anda q deti hain .
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 bacha ghar se maar kha kar gusse mai School ja raha tha
Rastay mai kesi ne pocha: Beta parhtay ho?
.
Bacha: Nahi, Uniform pehn kar mujra karne jata hon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 nursery CLASS ka bacha bola-madam main aap ko kaisa lagta hun?
Madam boli
SO SWEET
BACHA apni side Ke Larki se bola
dekha maine kaha tha na
line marti hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl:meri birth day hai kia gift do ge?
Shaikh:kia chahye?
Girl:ring
shaikh:ring dounga par attand nai karna balance kam hai
by Sabir shah (few years ago!)
Baap:beta koi bat nhi tmhari qismat me fail hona likha tha ho gye Beta:ye to acha hua dad maine pura saal nai padha warna sari mehnat bekar ho jati.
by Pak101.com (few years ago!)
Two blondes walking down the street. One reaches into her pocketbook for a make up compact and looks into the mirror. "This picture looks like someone I know" she says. The other one has a look and says, "Of course dummy, it's ME...."
by Pak101.com (few years ago!)
Tofani barish!
Adhi raat!
Admi Pizza Hut pe pizza lene aya.
Waitr: Ap married ho?
Admi:Kameny to kya aise tufan mæ koi Maa apne betay ko pizza lene bheje gi?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Jail..
One prisoner to other..
Why u r in jail..?
Reply: I did 2 murders and get caught..
2nd asked why u r here..
Reply..
Main NO BALL krai c.
by Pak101.com (few years ago!)