Girl (in train)
Girl (in train) : can i sit here ?
Boy: its all urs :)
Girl : can i take some water?
Boy : my pleasure :)
Girl : Bhaiya agla station konsa hai ??
.
.
.
.
Boy :
Mere baap ne mere dimag me koi GPS fit nhi kiya
hai , jaldi seat khali ker mujhe neend a rahi hai
by Pak101.com (few years ago!) / 1013 views
Similar Jokes
Sardar: Yar Museebat Ke Waqt Gadhay Ko Bhi Bap Banana Parta Hai
.
.
.
.
.
.
.
.
PATHAN Bari Himmat Hai Jo Teri Ammi Maan Jati Hai.!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar Ji Ki Behan Ko Daku Utha Kar Le Gaya !!!
Sab Ne Sardar Se Kaha
Daku Boara Khatarnak He
Khali Hath Mat Jana
Sardar Jate Hoye 2 Kilo Aaam Le Jata He
by Tanveer Hussain (few years ago!)
PROFESSOR : Gandhi Jayanti ke baray mein kya jante ho?
MUNNA BHAI :Gandhi bahut zabardast aadmi tha, Baap. Maa Kasam, par apun ko yeh nehin maloom ke yeh Jayanti kaun hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
SADR TRAIN MA APNI BERTH PY APNI WIFE K
SADR TRAIN MA APNI BERTH PY APNI WIFE K UPER LETA HUA THA'
EK STATIOON PY TRAIN RUKI'
EK ADMI NY KHIRKI SY MUN ANDR KR K POCHA SARDAR G JGA HA;
SADR,PAGAL DIYA PUTRA TENU NIE DESDA BANDAY TY BANDY CHARYA JGA KITHOO HOI.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Phatan ne Doctor ko bohat mara:
Logo ne pocha kyou?
Phatan:
Etni garmi main kehta hy Paani Boil Kar k Piyo.
by Abdul Hannan (few years ago!)
2 pandito mei ladai ho rhi thi.
Tisre pandit ne aakr pucha kya hua ?
To 1 pandit bola : jb mei lehsun pyaj ni khata to isne mere chiken mei dala Q ?
by Pak101.com (few years ago!)
Chhota Sardar: Mummy kal raat ko, phir maine bathroom ka darvaja khola toh light apne aap jal gaye.
Mummy: kaminey aaj phir tune fridge mein susu ki!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Bacha darwaze ki Bell bajane ki koshsh kar raha tha. 1 Buzurg ne dekha or Bell Baja di or bole
Beta or kuch…?
Bacha: Baba jee AB BHAGOOOOOOOOOO..
by Pak101.com (few years ago!)
Best Evr Sign At A Petrol Pump:
"Kripya yaha Dhumrapan na karen !!
Aapki zindagi ki koi keemat ho na ho,
Petrol ki keemat bahut hai.."
by Pak101.com (few years ago!)
After Examination
1st Benchers : Paper tough tha, par 95 to pakke hai,
2nd Benchers : Arey yaar ek question to fir bhi reh hi gaya,
3rd Benchers : Pass ho jaunga basitna pata hai
4th Benchers : Waat lag gayi yaar mai to pakka fail hu,
Last benchers : "Abe Paper ko maar goli, Madam kya maal thi,
Samajh hi nahi aa raha tha paper ko dekhu ya madam ko"
by Tanveer Hussain (few years ago!)