Agar Main Mountain
Wife : Agar Main Mountain Everest Pe Chadhun Toh Aap Mujhe Kya Doge ?
Husband : Pagli, Isme Pucchne Wali Kya Baat Hai..
"DHAKKAA !"
by Pak101.com (few years ago!) / 976 views
Similar Jokes
Judge:tum ne aik raat me 5 chorian kaise ki hain.?
Mulzim:bus judge sahab me bachpan se hi mehnti hun.
by Sabir shah (few years ago!)
Aik jaga baraat pe pabandi lag gi
sardaroon ko pta chala wo saza dany chaly gay
kali sahi lee or sabko lone ma laga kr moo kaly krny lagy
ak baraati bar bar line tur kar agy aa kar khata sadar: ji mra moo kala karoo
sadar: chal wapis
aik bar phir aa gaya
sadar: phir bola chal waps
turi dhr bad phr aa gya sadar ji mara moo kala kroo
sadar: ki gal ay tanoo kadi jaldi ay
baraati: manoo pta ay sahi khtmm hoi ty tusi chater marny shroo kar do gay
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Banta Se Tum Ne Mujhe Subha Se 2oo Miss CA|Lz Di Ha Kyon ?
Banta Wo Is Lye MA Tujhe BohatMiss Kr Raha Tha ...=P;->
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher to boy:
1 taraf paisa,
1 taraf dimag
Kya hoga?
boy: paisa
teacher:galat, agar main hoti to dimag leti
boy: jiske pas jo nahi vo wahi leta he
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Pati-Patni Mein Ladayi Ho Gayi,
Unki Aapas Mein Baat-Cheet Band Thi,
Ek Din Subah Pati Ko Kisi Kaam
Se Office Jaldi Jaana Tha,
Usne Raat Ko Paper Par Likha: “Mujhe Subah 5 Baje Utha Dena”
Aur Paper Patni Ke Takiye Ke Paas Rakh Diya,
Subah 8 Baje Jab Wo Utha To Dekha Uske Upar Bahut Saare
Paper Pade The,
Aur Likha Tha:
Uth Jao 5 Baj Gaye Hai,
Please Uth Jao, Warna Late Ho Jaaoge
Arrey Pahle Hi Bahut Der Ho Chuki Hai, Ab Uth Bhi Jaao
by Pak101.com (few years ago!)
Banta : What is the similarity between marriage and 11:59 pm?
Santa : Dono ke baad 12 bajte hai aur din badal jate hai!
by Pak101.com (few years ago!)
2 MEN TALKING
1st:
I am getting married because
I am tired of eating out,
cleaning house & doing laundry
2nd:
Strange,
I am taking divorce for same reasons!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardarji to others:
Did anyone lose money wrapped in a rubber band?
One said, Yes I did
Sardar: Well, it's your lucky day,
I found the rubberband!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek din Santa ne apni premika ko himmat jutakar keh dala – I love you.
Premika(Gusse se) : Jara pyar se nahi keh sakte?
Santa : I love you Didi!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:aaj ghar me koi nai hai aa jao.
Larka:to mere ghar aa ja yahan sub log hain tera maan lage ga.
Moral:har larka kamina nai hota.
by Sabir shah (few years ago!)