Aik jaga baraat pe pabandi lag gi
Aik jaga baraat pe pabandi lag gi
sardaroon ko pta chala wo saza dany chaly gay
kali sahi lee or sabko lone ma laga kr moo kaly krny lagy
ak baraati bar bar line tur kar agy aa kar khata sadar: ji mra moo kala karoo
sadar: chal wapis
aik bar phir aa gaya
sadar: phir bola chal waps
turi dhr bad phr aa gya sadar ji mara moo kala kroo
sadar: ki gal ay tanoo kadi jaldi ay
baraati: manoo pta ay sahi khtmm hoi ty tusi chater marny shroo kar do gay
by Pak101.com (few years ago!) / 1075 views
Similar Jokes
1 sheikh Haj per gaya zor zor se Dua manhne laga.
“Ya ALLAH Mere SARE GUNAH MAAF KERDAY”
Warna Mera 2 LakHH Wapis ker de
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar : O banno car ki speed itni kyon badha di?
Banno : Oji car ki break fail ho gayi hai, accident ho jaye iske pehle ghar pahunch jaate hain….!
by Pak101.com (few years ago!)
A lawyer calls his client to tell him about his fee schedule.
"Alright," the lawyer says looking through his papers. "You owe me $1000 down and $417.58 cents each month for the next thirty-six months.
"What! That sounds like a car payment schedule," retorted the client.
"Your right. It's mine.
by sana (few years ago!)
Madam Ne Class Mein Ek Naye Aaye Bache Se Puchha
Madam: “Kaun Sa Parindaa Sab Se Tez Udta Hai?”
Ladka: “Hathi”
Madam Ko Ye Sun Kar Gussa Aa Gaya Aur Boli.
Madam: “Nalayak, Tera Baap Kya Karta Hai?”
Ladka Masumiyat Se: “Mumbai Ke Don Hai”
Madam: “Shaabash, Haathi Sahi Jawab Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Phatan: Yaar mere dost k abbu foat ho gae Hy main ne use phone krna hy, Par call bohat lambi ho jaey gi.
Major Rohail: Happy hour on karva k kr lo sasta rahe ga.
Pathan: Oy afssos ki baat "Happy" hour se kese kru?
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Baar 1 chor ne apni mangetar ko sone ka set dia
Mangetar ne khush ho k pucha is set ki keemat kya h?
Chor ne jawaab dia....:
Teen Saal Qaid...!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Aj Me Bus Ke Peache Ghar Tak Bhagta Huwa Aya Ho
Or Kirye Ke 20 Rupe B Bacha Lie.
2sra Pathan:
Tum Bhut Bewakoof Ho Rikshe Ke Peache Bhagte
To 80 Rupe Bach Jate. :
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa- muje zehar dena
Chemist- pehle Dr. Se lekhwa k lao.
Santa-apni shaadi ka card dikhata h.
Chemist- bus kar bhai rulayega kya,badi bottle du ya chhoti
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:
I really like u.
Girl:
Meri chappel ka size pata hai na?
Sardar:
Lo kar lao gal,
friendship hoi nae,
farmaeshaan shuru.
by Pak101.com (few years ago!)
Respected,
International Kanjus,
Thanks for not sending any Sms,
You will win “Pappu Kanjus Rahna Award”
Na na sms mt karna,
Kahin ye! Award hath se na nikal jaye..
by Pak101.com (few years ago!)