Aik jaga baraat pe pabandi lag gi

Aik jaga baraat pe pabandi lag gi
sardaroon ko pta chala wo saza dany chaly gay

kali sahi lee or sabko lone ma laga kr moo kaly krny lagy
ak baraati bar bar line tur kar agy aa kar khata sadar: ji mra moo kala karoo

sadar: chal wapis
aik bar phir aa gaya

sadar: phir bola chal waps
turi dhr bad phr aa gya sadar ji mara moo kala kroo
sadar: ki gal ay tanoo kadi jaldi ay

baraati: manoo pta ay sahi khtmm hoi ty tusi chater marny shroo kar do gay

by Pak101.com (few years ago!) / 1075 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

1 sheikh Haj per gaya

1 sheikh Haj per gaya zor zor se Dua manhne laga.

“Ya ALLAH Mere SARE GUNAH MAAF KERDAY”

Warna Mera 2 LakHH Wapis ker de

by hearthackervsgirls (few years ago!)
speed itni kyon badha di

Sardar : O banno car ki speed itni kyon badha di?

Banno : Oji car ki break fail ho gayi hai, accident ho jaye iske pehle ghar pahunch jaate hain….!

by Pak101.com (few years ago!)
lawers fee

A lawyer calls his client to tell him about his fee schedule.

"Alright," the lawyer says looking through his papers. "You owe me $1000 down and $417.58 cents each month for the next thirty-six months.

"What! That sounds like a car payment schedule," retorted the client.

"Your right. It's mine.

by sana (few years ago!)
Sahi Jawab To Hona Hi Tha

Madam Ne Class Mein Ek Naye Aaye Bache Se Puchha

Madam: “Kaun Sa Parindaa Sab Se Tez Udta Hai?”
Ladka: “Hathi”

Madam Ko Ye Sun Kar Gussa Aa Gaya Aur Boli.

Madam: “Nalayak, Tera Baap Kya Karta Hai?”

Ladka Masumiyat Se: “Mumbai Ke Don Hai”

Madam: “Shaabash, Haathi Sahi Jawab Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
Happy" hour se kese kru?

Phatan: Yaar mere dost k abbu foat ho gae Hy main ne use phone krna hy, Par call bohat lambi ho jaey gi.

Major Rohail: Happy hour on karva k kr lo sasta rahe ga.


Pathan: Oy afssos ki baat "Happy" hour se kese kru?

by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Baar 1 chor ne apni

1 Baar 1 chor ne apni mangetar ko sone ka set dia

Mangetar ne khush ho k pucha is set ki keemat kya h?

Chor ne jawaab dia....:
Teen Saal Qaid...!!!

by Pak101.com (few years ago!)
pathan aur 20 rupay

Pathan: Aj Me Bus Ke Peache Ghar Tak Bhagta Huwa Aya Ho
Or Kirye Ke 20 Rupe B Bacha Lie.

2sra Pathan:
Tum Bhut Bewakoof Ho Rikshe Ke Peache Bhagte
To 80 Rupe Bach Jate. :

by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa- muje zehar dena

Santa- muje zehar dena
Chemist- pehle Dr. Se lekhwa k lao.
Santa-apni shaadi ka card dikhata h.
Chemist- bus kar bhai rulayega kya,badi bottle du ya chhoti

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: I really like u.

Sardar:
I really like u.
Girl:
Meri chappel ka size pata hai na?
Sardar:
Lo kar lao gal,
friendship hoi nae,
farmaeshaan shuru.

by Pak101.com (few years ago!)
Respected, International Kanjus,

Respected,
International Kanjus,
Thanks for not sending any Sms,
You will win “Pappu Kanjus Rahna Award”

Na na sms mt karna,
Kahin ye! Award hath se na nikal jaye..

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook