Police Sardar officer se:
Police Sardar officer se: criminals kiyu apnay fingerprints kaam k baad chortain hain?
Sardar: Sir,kiyu k woh illiterate hain, agar literate hotay toh apnay signature kar k jatay!!
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1026 views
Similar Jokes
Police constable 2 his son: Tumahra result achha nahi aaya. Aaj se tumhara khelna aur tv dekhna band.
Son: Acha ye 50 rupye pakro aur mamla khattam karo.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Cinema main khawaateen k huqooq per film chal rahi thi.
1khaatoon ne josh mein naara lagaya:
aaj ki aurat kiya nahi kar sakti?
Pathan bola road per peshaab.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek bacha exams mai fail ho gaya aur ghar aa kar zor zor se rone laga.
Baap ne us ko chup karwate hue kaha: Beta, sabr karo, tumhari qismat mai yahi likha tha.
Bacha (jaldi se) : Jee Papa, yeh to acha hua ke mai ne sara saal kuch nahi parha,warna sari mehnat zaya ho jati.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Truck Dosry Ko Khench K Le Ja Raha Tha
Ye Dekh K 1 Sardar Zor Zor Se Hasney Laga Or Zamin
Pe Lotpot Ho Gaya Or Bola
Ek Rasi Ko Uthany K Liye Do Do Truck
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: why are you talking in slow tone on phone?
Husband: I’m talking with sister.
Wife: then what’s the reason to talk in slow tone.
Husband: she is your sister.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek admi ne zindagi se tang aa kar kaha
"Es zindagi se tu Mout achi hai"
.
Ek dam farishta aya owr bola ke "mai tumhy lainy ayah on"
.
Admi bola: Lo ab insaan mazak bhi nai kar sakta
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1ST PATHAN:
Oye Agar Raat Ko Neend Na Aaye
Tu Kya Kiya Jaye..?
2ND PATHAN:
0 Yara Neend Ka Intzar
Karne Se Tu Behtar Hai
Aadmi So Jaye.
by Pak101.com (few years ago!)
Jis Hospital K Hum Doctor H,
.
Meri gfriend Waha Ki Nurse H,
Kya Ajib Zulm Sehna Pdta H,
Apni Hi gfriend Ko Sister Kehna Padta H.
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Ne Ek Nayi Nayi Ladki Fasai Aur Usko Date Pe Restaurant Mein Le Gaya.
Khana Khane Ke Baad Pappu Us Ladki Ko Bola.
Pappu: “Darling, I Love U”
Girl: “I Don’t”
Boy: “Think Again”
Girl: “No, I Don’t”
Boy: “Waiter, Bill Alag-Alag Lana”
Girl: “Arrey, I Love You Kah To Rahi Hun, Tum Bhi Na Majak Ka Bhi Bura Maan Jate Ho“
by Pak101.com (few years ago!)
Dost: Itne udas kyun ho?
Man: Wife se jhagra hoa tha usne kaha ke wo mujh se 30 din bat nahi kare gi
Dost:Tumhe to khush hona chahiye
Man:Aaj akhri din hai.
by Pak101.com (few years ago!)