Wat is meant by Mixed Emotion?
Wat is meant by Mixed Emotion?
Ans:Ur ENEMY falls from 17th floor on ur brand
new car
& u don't know whether to Laugh or Cry. :D
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 807 views
Similar Jokes
Santa ke yaha tisri bar ladki huiTo usne elan kia ki BETA hua hai.Ek dost ne dekha to kaha- yeto ladki hai. santa:Munda niche se maa par gaya hai.
by Pak101.com (few years ago!)
One Philosopher said: Every Wife is a 'Mistress' of Her Husband...
'MISS' For One Year And 'STRESS' For Rest of the
Life. :-
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar 1: Why we drink water?
Sardar 2: I don’t know.
Sardar 1: Silly person we drink water because we can’t eat it.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek bacha paida hotay hi nurse say bola: LIGHT Hai?
Nurse: NO
Bacha bola Oh tuadi khair… . . . . . . . . PAKISTAN wich aagia.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
SARDAR:
Muje 9 Bando Ne Mara,
GURO: Phir Tu Ne Kia Kya?
SARDAR:
Maine Kaha Agar Himat Hai
To 1 Ek Kar K Ao
GURO: Phir SARDAR:
Phir Sab Ne Bari Bari Maara.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Admi Ne Zoo Me 3 Zabanain Bolne Wala Tota
Dekha Jo
English, Urdu Or Memoni Bolta Tha.
Usne 3 Zabane Check Karne K Liye Ussy Pucha:
Who R U?
Tota: I’m Parrot
Admi: Tum Kon H0?
T0ta: Me T0ta Hun
Admi: Tu Keair Aye?
Tota: To Jo Pe..
Hakhrey Dafa Chui Deenun Toto Yaan, Samajh Me
Naiy Achni…:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Drinkers Gang- Aaj tab tak piyenge jab tak wo samne wale 3 ped 6 nhi dikhte
.
.
.
.
Bar owner-bas kro kamino, samne 1 hi ped hai.
Ab kya jungle
banaoge :-D :P
by Pak101.com (few years ago!)
English Teacher: “One cute and young girl is walking on the road.” Change this into an punjabi exclamatory sentence.
Sardar student:- “Oye,pataka !”
by Pak101.com (few years ago!)
The janaza of aashiq is nikla
from the gali of mehbuba with very zor-shor
.
The mehbuba jhaaki from the door
&
boli Mar gaya haramkhor.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aik shekh ne new car li aur us per apne office gya.
jab wo office k kareeb poncha tu usne car ka door khola tu aik truck ne uski car k sath tuker mar di.aur uska darwaaza door ja girra.
shekh zoor se car k liye cheekhne laga. but pass khari police ne usko kaha k tum car k afsos mein ye b bhool gay k tumara dayyan hath b ghaib hy.wo zoor se bola k haa a meri new rado watch b ghaib ho gai.
by Pak101.com (few years ago!)