Admission k lye interview
Teacher:beta ap k papa ki karte hain?
Boy:jo mummy bolti hai.
by Sabir shah (few years ago!) / 909 views
Similar Jokes
BOY :I Love U
Girl:Bhonk mat
BOY:I Will Die 4U
Girl:Bhonk mat
BOY:I Can't Live without U
Girl:Bhonk mat
BOY:I Will Send U EsyLod
Girl:Realy?
BOY:Bhonk mat;)
by Pak101.com (few years ago!)
Height of Emotional Atyachaar-
GF- Mai ro ro k tere liye jaan de dungi
BF-Ok ro le jitna rona hai par 1 buket bhar k rona
mujhe nahana hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek ladki apne boyfriend ko papa ke paas milane le aya.
Kuch der tak baatein karne ke baad, papa ko uski beti ka boyfriend bilkul gadha laga..
Ladki ka Baap : Main nahi chahta ki meri ladki apni poori zindagi ek gadhe ke saath guzaare.
Ladki ka Boyfriend : Bus isiliye to main usse shaadi kar ke yahan se le jaana chahta hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
3 sardar after exam
3 sardar after exam
1st yar mujhey kuch nahi ata tha main paper khali chor aya hon
2nd main b
3rd shit yaar teacher samjhe gi hum ne cheating ki haa
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
GOLU to Doctor:-Main SuSu Subah 6 Baje karta hu, aur Potty 7 Baje,
Doctor:-to is Me Problem kya hai.?
GOLU:-Aankh 8 Baje khulti hai...;-
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR AAJ MAINE PAANI KO ULLU BANAYA
2ND SARDAR: wo kaise?
1ST SARDAR: aaj maine nahane k liye paani garm kiya aur thande se naha liya.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek professor ko classroom mein larkey bohat tang kertey they. Un key mukhtalif naam rakhey huey they or kabhi sahee naam sey yaad nahi kertey they
Ek din woh apney professor dost key saath kaheen jaa rahey they to peechey sey kisi ney awaz lagai, “Oey tiddey…!”
Professor sahab ney apney dost ko kaha, “yeh aap ko tidda keh raha hey”
Dost bola, “ji nahi, yeh aap ko keh raha hey”
Professor sahab bohat eitamad sey boley, “Hargiz nahi, yeh aap hi ko keh raha hey, mujhey to yeh chohara kehtey hein”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Customer To Shopkeeper: Teri Dukan To Mithai Ki Hai Tera Dil Nahi Karta Khaane Ko...
Shopkeeper : Mithai Khaane Ko Dil Bohat Karta Hai Magar Abba Cheezian Gin Ke Jaata Hai Is Liye Choos Ke Rakh Deta Hoon
by Abdul Hannan (few years ago!)
Agar Kuttey Aur Sardar Mein
English Speaking Ka Muqabla Ho To Kaun Jeetey Gha?
Jeetey Jo Marzi
Laikin Yeh Baat To Teh Hai
K Muqabla Mumkin Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Old Man: Putar mere dand (teeth) lai ke aa.
Putar: Bapu roti te bani nahi hai.
Old Man: Roti nahi khani, sahmne vali buddhi nu smile deni hai.
by Pak101.com (few years ago!)