smart girl

Really Girls are very Smart...=P
.
Girl: Apple ka Rate kya hai?
.
Applewala: 100 Rs ke 10,
.
Girl: kuch kam karo na plz..
.
.
.
Applwala: Acha aap 80 ke 8 lelo
.
.
.
.
.
.
Girl: Thanku,
dedo...
ye huyi na Baat... :p =D
.

by Mohammad Awais Rashid (few years ago!) / 838 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

jab aap chashma utaarte

Wife: jab aap chashma utaarte ho, bahut handsome dikte ho.

Husband: haa dear, jab main chashma utaarta hoo, tum bhi bahut khoobsoorat dikti ho

by Pak101.com (few years ago!)
Indian Kiraedaar Ne Makaan malik

Indian Kiraedaar Ne Makaan malik Se Kaha, Bhai Sahab Aapne Mujhe Makan Kirae Per Diya Usme Chuhe Kood Rahe Hain, makaan Malik Ne Kaha Itne Kam Kirae Main Kya Aap Ghodo Ki Race Dekenge.

by Pak101.com (few years ago!)
Sante ne naayi de dukan khol layi.

sante ne naayi de dukan khol layi. banta us dukan te shave kraun aaya.santa-muchhan rakhaniyan ? banta:yes. santa:(muchhan katt ke): aa le jeb wich pa le

by Pak101.com (few years ago!)
Sher ka Bet

Baap: beta tum sher ke bete ho

aur wo sher main ho.

Beta: han, baba school mein teacher

bhi aisa hi kehti hy.

Baap: hairan ho kar, acha wo kya kehti hy.

Beta: wo kehti hai tum kisi janwar ki aulad ho.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Student

TALEEM soch samaj kar chora mairy doston
Kionke
.
Khota 30.000 ka
Owr
Reedri 15,000 ke hogia hai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Latest Laughing Buddha

Santa k Ghar NAVJOT SINGH SIDDHU ki Tasvir Lagi hui Thi.

Banta: Ye Kyon Laga Rakhi Hai?

Santa: LAUGHING BUDDHA Lene Gaya Tha.

Dukandar ne Kaha Ye LATEST Hai. :-)

by Pak101.com (few years ago!)
Newton’s 1st Law of poondi…

Newton’s 1st Law of poondi…
Every poonder continues to do poondi unless or until a thappar or sandal with a velocity of 9.8m/s hit upon his head by a lovely girl…
This force is called be-ezzti, which is directly propotional to sharmindagi..
but Beghairti remains constnt.B-);-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tumko Kuttay Pr Mazmon Likh Kr

Teacher: Tumko Kuttay Pr Mazmon Likh Kr Lane Ka Kaha Tha

Pathan: Hum Kya Kare Abi Hum Ne Kuttay Par Pen Hi Rakha Tha To Wo Hamara Tang Pe Kaat Kar Bhag Gya

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Apne Bete Pappu Ka

Santa Apne Bete Pappu Ka Admission Form Bharne Mein
Madad Kar Raha Tha, To Pappu Ne Puchha.

Pappu: “Papa, Ye Mother Tongue Wale Box Mein Kya Likhna Hai?”
Santa: “Very Long Likh De Beta“

by Pak101.com (few years ago!)
shadi k bad badal gaye ho

Biwi Shohar Se "Tum Shaadi k Baad Badal Gaye Ho !".

Shohar: "Mene Tumhei'n Pehly Hi Bata Dia Tha k Mujhy Shaadi Shuda Larkio'n Main Koi Dil-chaspi Nahi

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook