Sheher-e-Ishq

Faraz Aaj Sheher-e-Ishq Bhi Hay Mohabbat Say Khaali

Wah Wah

Faraz Aaj Sheher-e-Ishq Bhi Hay Mohabbat Say Khaali
:
:
:
:
:
Kameez Teri Kaali Tay Sohnay Phulla Wali:-)

by Mazhar Khan (few years ago!) / 935 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

begum wife

Two married friends Rahul and Rohan talking on the topic of the married woman,

Rahul: Wife ko begum kyun kehte hai?



Rohan: Kyuki shaadi ke baad uske saare gum husband ke hisse mein chale jaate hai aur wife begum ho jaati hai…

by khalid hussain (few years ago!)
Pathan:Mobilink compny me job lenay geya

Pathan:
Mobilink compny me job lenay geya
Pehlay hi sawal k jawab par
use mar mar kr bhaga dia geya
Swal tha:
Sab sy mashoor Network kis ka hay?
Pthan:
AL-QaiDa ka

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek ladka bhagte hue ek ladki ke pas

Ek ladka bhagte hue ek ladki ke pas gaya aur bola .

“mai tumse dosti karna chahta hu”, ……
.
.
.
.
.
. …..
.
.

Ladki boli : “to hamari dushmani kab thi BHAAIIIYYAA” . . ..

.
Ladka shocks… Ladki rocks

by Mazhar Khan (few years ago!)
. A dot goin on wlk with his girlfrnd

Kabada maths :P
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Maths sir: wt is a ‘line’?
A genius answered:
A line is a dot, goin 4 a walk!

Sir again: so what r parallel lines?
.
.
.
.
.
.
.
.
A dot goin on wlk with his girlfrnd !

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boyfriend: Do you think my salary

Boyfriend: Do you think my salary is sufficient for you?
Innocent Girlfriend: It’s sufficient for me,
But how will you survive?

by Pak101.com (few years ago!)
pathan rocked :P

teacher: whoz the male of duck ?
pathan : frog
teacher: why?
pathan: bcoz frog is MANDUCK :P

by Arsalan Azim (few years ago!)
Financial Management

Financial Management!

A Beggar Found 100Rs’
He Decided To Have A Gr8 Diner’
He Went To A 5 Str H0tel & Enj0yed The Diner’
When Bill Came He Said I Hv N0 M0ney’
Manager Called P0lice And Handed The Begar Over To Him’
The Begar Gave 100 Rs To P0liceman And Set Free!

This Is Called FINANCIAL MANAGEMENT!

by Pak101.com (few years ago!)
Pappu makes a call from Delhi 2 his wife

Pappu makes a call from Delhi 2 his wife
.
. . .
Servant picked up d phone.

Pappu : Memsab se baat karao !

Servant: Woh to sahab k sath kamre me so rahi hai.
...
...
Pappu : Par sahab to main hu.

servant: Ab main kya karu?

Pappu: Maar de dono ko, main hold karta hu..

After killing....

servant: Dead body ka kya karu ?

Pappu: Ghar k piche swimming pool mein phenk kr bhaag ja.

Servant: Par ghar k piche to swimming pool hai hi nahi.
.
Pappu: Oh sorry, wrong number..:-O:P :D

by Pak101.com (few years ago!)
student life

Baap: Beta koi bat nai tumhari qismat mai Fail hona hi likha tha
.
Beta: Jee Papa, yai tu acha howa mai ne pura saal parha nai warna sari mehnat zaya hojati

by inayat khan (few years ago!)
Wapas na karne aya ho.

Banta:truch dekh kar tm kiun kanpte ho.
Santa :aik truck driver meri bv le gaya tha me sochta hun kahen wapas karne na aa raha ho.

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook