Pakistani to American
Pakistani to American: Tum choron k sath kya Salook karte ho?
American: Hum unke sath bohat acha salook karte hain.
Un k khany peeney ki her cheez ka khayal rakhte hain.
Pakistani: Bas! ye to kuch bhi nahi,
Tum abhi hum se bohat peechay ho.
Hum to choron ko President bana dete hain.
by Pak101.com (few years ago!) / 921 views
Similar Jokes
A man's car stalled on a country road one morning.
When the man got out to fix it, a cow came along and stopped beside him.
"Your trouble is probably in the carburetor," said the cow.
Startled, the man jumped back and ran down the road until he met a farmer.
The amazed man told the farmer his story.
"Was it a large red cow with a brown spot over the right eye?" asked the farmer.
"Yes, yes," the man replied.
"Oh! I wouldn't listen to Bessie," said the farmer. "She doesn't know a thing about cars."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Munna bhai: Yeh doctor log operation karne se pehle Patient ko behosh kyun karte hain?
Circuit: Bolay to patient khud operation karna seekh na le is liye…
by Pak101.com (few years ago!)
Sheikh Sahib on his death bed.
My wife where r u?
Yes,I m here!
My sons, My daughters, r u all here?
Yes,papa
Tay fer naal de kamray da pakha q chal rya aay?:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan to dukandaar.
bhai jaan cigrate to dena,
Dukandaar:
Kon Sa?
Pathan"
Jis main se dhooa niklai........
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar ko sapney mein ik ladki ne chappal maari,
2 din tk sardar apney bank nahii gayaa,
Qnky bank mein likha thaa..
“hum aapkey sapney ko hakikat mein badaltey hain” :-P
Waaa Oye Sardar
by hearthackervsgirls (few years ago!)
ek techer ko susu ke naam par bahout sakht nafrat thi
techer ne students se kaha jab susu aaya to bolna - "AAP aaya hai" ek din student ko PAUTTI aa rahi thi aur wo buri buri shakle bana raha tha, techer "AAP aaya hai" student nahi "AAP ka BAAP aaya hai"
by Pak101.com (few years ago!)
Me is liye achi chaye
nai banati ke kaheen
larkey wale haan na karden
by @irha@ (few years ago!)
Pyar Kya hai.. ??
P: Phone Karo =Paise ki barbadi
Y: Yaad Karo= Dimag ko tension
A: Azadi Kho Do = Kahin Aur mat dekho
R: Rona Dhona Saho = Kabhi mat hanso..
Toh tension mat lo yaar,
Mat karo Pyar vyaar.. :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
TEACHER Wo konsa DEPARTMENT hy jis me ORAT kaam nhi kr sakti
STUDENT FIRE BRIGADE
Teacher kyon
Student AURTON ka kaam AAG lgana hay bhujana nahi..
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ne apni bhabi qatal kr di
Police: Q ki?
Pathan: Mere dost k pas cal aai.Wo hans hans k bat kr rha tha
Main ne pucha kon hai?
To bola tumhri BHABI..
by itrat batool (few years ago!)