Smartest thing Santa ever did.
Smartest thing Santa ever did...
He changed all his passwords to 'incorrect'...
So whenever he forgets, the computer will remind him,"Your password is ... incorrect"
by Pak101.com (few years ago!) / 946 views
Similar Jokes
Ek mandir tha jisme buri niyat wale gayab ho jate the
Imran hashmi gaya
Imran gayab
salman khan
gaya
salman gayab
veena malik gai
Bhagwan gayeb:)
by Pak101.com (few years ago!)
ssalam-o-alikum!
“Lahore,” Bahawalpur, Ør Us K MùZäFäT Me
Light janay Kä WäQt HùÄ chähTä Hä.
BäQì LöG ApÑè Äpnè Mäqami WÄqT k MùTäBq government ko galiyan dain
by Abdul Sami (few years ago!)
Aik sardar ko kisi ne khali message kia to sardar ne us number pe cal kar k kaha bhai ap ko maloom hai k ap k mobile ki sihai khatam ho gai hai
by Sabir shah (few years ago!)
Mard zyada sharif hain ya aurtain ?
Pathan
Ans. Mard
Q k Mardon Main
UMar Sharif
Nawaz Sharif
Shehbaz Sharif
HaMza Sharif
Jab k aurton Me sirf
Babra Shrif
aur
Amna Sharif
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aadmi bada dukhi tha!
Ek dost ne uss se poocha, “Kyu, tension mein ho.”
Aadmi: Yaar ek dost ko plastic surgery ke liye 2 lakh rupeey diye thay, ab saale ko peehchan nahi pa raha hoon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A small boy, his father and father's friend went to a Restaurant.
Father: waiter, 2 beer & 1 ice cream.
Boy: y daddy ur friend don't like beer ah?
by Pak101.com (few years ago!)
Kabada maths :P
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Maths sir: wt is a ‘line’?
A genius answered:
A line is a dot, goin 4 a walk!
Sir again: so what r parallel lines?
.
.
.
.
.
.
.
.
A dot goin on wlk with his girlfrnd !
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Qus. Mard ziyada sharif hote hain ya auratein?
Ans.Mard ziyada sharif hote hain, kyun k Mardo Me,
Umar Sharif,
Nawaz Sharif,
Shehbaz Sharif,
Hamza shari
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:aisi kisi jagah ka naam btao jis ko banaya to admi ne ho magr wo wahan ja na sakta ho.
Student:woman toilet
by Sabir shah (few years ago!)
Exam + Rawdy Rathore
"
"
Jo Mai Padhta Hu 'Wo Mai Likhta Hu,
or
Jo Mai Nai Padhta Hu'Wo Mai
"Definetly"
Likhta Hu..
by Pak101.com (few years ago!)