Pathan

Pathan is greater than Newton

Newton : When we throw a ball in the air, why does it come down?? . . . . . .

Pathan : there is nobody in the air to catch it.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 969 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Mera yaar aaya hai chai to bana do.

Pathan: Mera yaar aaya hai chai to bana do.
Wife:
Mein nahi bana rahi.
Pathan
Bana de jab tera yaar aaye ga to mein b bana doonga.

by Pak101.com (few years ago!)
Sham singh nahi Samsung

Nepali : Saab ye shaam singh ka mobile kaha milega
Salesman : Pata nahi
Nepali : Saab ji TV me ad to isi dukan ka hai.
Salesman : Abey ye sham singh nahi, SAMSUNG
hai!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl: "I'm Breaking Up With You."

Girl: "I'm Breaking Up With You."

Boy: "Ok, Can I Get A Last Hug?"

*Girl Hugs Boy*

Girl: "Wait, Are You Covered In Glue?"

Boy: "Yeah.":)

by Usama (few years ago!)
3 pathan ek bike pe ja rahe the,

3 pathan ek bike pe ja rahe the,
Trafic constable ne rokne ke lye thath dya,
Pathan: abe pagal hai kya tujhe kya hum apne sar
per bithaye ge

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kill one

Bin Laden's son was studing in an American school.
Teacher asked him, " I have 4 apples, how can I
share it among 5 children"
He answerd, "KILL ONE"

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Munna bhai k ghr ladki paida hui

Munna bhai k ghr ladki paida hui

Circit:-Bhai mohlle ke sare ladke ispe line marnge

Munna bhai:-tu fikr na kr mai iska name "DIDI" rkhunga.

by Pak101.com (few years ago!)
Shiv-Mera Trishul Kaha hai ?

Shiv-Mera Trishul Kaha hai ?
Parvati-Ganesh le Gaya.
Shiv-Kyu?

Parwati-Keh rha tha 'Girlfrind ke sath Maigi Khane ke liye Papa ka kaanta le ja raha hu.

by Pak101.com (few years ago!)
Bank manager ask the pathan

Bank manager ask the pathan in interview Manager” what is Cyclone?
Pathan: It is the loan given by the bank to purchase a Cycle.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
really girls r very smart

really girls r very smart…. ;)

girl: apple ka rate kya hai…???

shopkeeper: 100rs ke 10…

kuch kam kro na plz…..
.
.
.
.
.
.
shopkeeper: acha ap 80 ke 8 le lo….
.
girl: thank U… yeh hui na baat… dedo…

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Yeah bacha tumhara kia lagta hai

1st sardar yeah bacha tumhara kia lagta hai
2nd sardar:yeah mera door ka bhai hai
2nd sardar:door ka mein samjha nahin
sardar:iss k orr mere beech 8 behan bhai orr hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook