rotian bhi jelnay lagi hain

Wife husband say :
aji sontay ho main aaj kal bohat kubsort hoti ja rahi hon..

Husband:
tumhay kis nay kaha….

wife:
meri khubsorti daikh ker aab rotian bhi jelnay lagi hain…..

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 936 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

add in akhbar

Pati ke marne ke bad patni ne akhbaar mein add diya.. Antim sanskar mein jo bhi aaye uske liye dhanyavad. from: Kajal, Age 26 Gora rang, 36 24 36, Bachche nahi hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Arbi Bathroom mein

1 Arbi Bathroom me phone pr BAT kr raha tha ,

PATHAN ne Suna to andar jakr ARBi ko boht mara ,

logo ne pucha to bola,

Ye Kameena Bathoroom me TILAWAT ker rah ta..!!!!!

by Mazhar Khan (few years ago!)
BOY Ask Girl

BOY Ask Girl: Y Do U Love A Rose,
Which Dies In A Day. But
Don’t Love Me,
Who Dies 4 U Everyday??
Girl Replied:
.
.
.
Oye Hoye…
What A Dialogue!!

by Pak101.com (few years ago!)
In exam hall a girl askd to a sardar

In exam hall a girl askd to a sardar:
‘Muje bas is answer ki starting bata do baki mai likh lungi.’
Sardar ne dhyan se idhr udhr dekha,phr dhire se bola

“The”

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Hum Log Itnay Upper Aagaiy

Aik Sharabi Raat Kay Waqat
Apnay Dost Kay Sath Jaraha Hota Hay
Rastay Main Talab Per Nazar Parhti Hay
Tu Us Main Us Ko Chand Dikhta Hay
Woh Apny Dost Say Kahta Hay:
Yaar Ye Kia Hay
Dost Kehta Hay Chand Hay
Sharabi Hairan Ho Ker
Yaar Hum Log Itnay Upper Aagaiy

by Pak101.com (few years ago!)
Boy-kal se Hm kahi 0r Milnge

Boy-kal se Hm kahi 0r
Milnge

Girl-Q

... Boy-Bade Zalim Hai teri Gali ke Bacche,

Girl- kya Hua?

Boy- Kutte Piche Laga kar kehte He.

JAB PYAR KIYA TO DARNA KYA, =))

by Pak101.com (few years ago!)
Ek lady apne boyfriend ke sath ghum rahi

Ek lady apne boyfriend ke sath ghum rahi thi ke
itne me uska husband aa gaya or bf ko marne laga
Lady- Maar gadhe ko, apni biwi ko to gumata nahi
dusron ki biwi ghumane le aate hai.
( itne me bf ko josh aaya or wo hsbnd ko marne
laga )
lady- maar sale ko, na khud ghumane le jata hai na
kisi or ko ghumane deta hai. :)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Because He Is An Opener

Question: Dhoni asks Rohit to bring a Pepsi. Rohit brings the bottle, but takes it directly to Shewag.

Why?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ans: Because Shewag is an opener.

by Pak101.com (few years ago!)
Elephant & Ant were walking

Elephant & Ant were walking on a bridge.

Then d elephant looked down toward d river.

Suddenly ant bit the elephant.
Y? Bcoz ants wife was bathing in the river.

by Pak101.com (few years ago!)
2 Choohay Darakht Pe Bethay The

2 Choohay Darakht Pe Bethay The
Neechay Se Aik Hathi Guzra
Aik Chooha Hathi Pe Ja Gira
Dosra Chooha Bola

Daba De Salay Ko
Me Bhi Aa Raha Hon…

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook