Wife: ndia jao to saarhee bhejna,
Wife: ndia jao to saarhee bhejna,
Dubai jao to jewelry,
France jao to perfume!!
Husband ne jal ke kaha, Or dozakh jaon to kia bhejon? Wife APNI VIDEO
by Pak101.com (few years ago!) / 1206 views
Similar Jokes
Angrez: Tum logon ne minar-e-pakistan kasie khara kiya?
Pakistani: HUm ne isey banaya aur is ka munh HEERA MANDI
ki taraf ker diya ye khud he khara ho gaya
by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband texts to wife on cell..
"Hi, What r u doing Darling?"
Wife: I'm dying..!
Husband jumps with joy but types
"Sweet Heart, how can I live without U?"
Wife: "U idiot! I'm dying my hair..
"Husband: "Bloody English Language!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband: agar operation mein mujhe kuch hua to tum us doctor se hi shaadi kar lena.
Wife: aise kyu bol rahe ho?
Husband: usse badla lene ka doosra tareeka nahi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Bania: Bhagwan, agar tum muje 100 rupe do, to 50 rupe main mandir me dunga.
Thodi dur ja k Bania ko 50 rupye mil gaye.
Funny Bania: Wah Bhagwan, itna bhi bharosa nahi, apne paise pehle hi kat liye...
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ne Apni Qaza Namaz Adaa Karny ki Socha
Namaz se Pehly Pathan Ne Onchi Awaz Mai Niyat Ki
2 Rakat Namaz Qaza Fajar
7 June 2009
5:20 Purana Time.
ALLAH O AKBAR
by Abdul Hannan (few years ago!)
wife: bas karo kitna karoge? raat se kar rahe ho.
thaky nahi abhi tak?
husband: raat se kar raha hoon to kiya hua
aaj to main pora din karonga.
SMS itne saste jo hogaye hain.
by Pak101.com (few years ago!)
A physics student proposing a chemistry girl:- I luv u more than
an electron wants 2 attract
proton.
.
Girl:- Oye carbon monoxide,
apna conical flask jaisa face le k foran yahan se reduce ho jaa, es
se pehle ki tujhe oxidise kar du
or tu reaction ke qabil bhi na
rahe.
.
. .
.
Kambakht graphite ki
aulad ;) :D :P
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Ladki Apne Room Mein Bethi Zor Zor Se Ro Rahi Thhi,
Maa Ne Ye Dekha To Uske Pass Aayi Aur Boli.
Maa: “Kya Hua Beti Kyo Ro Rahi Hai, Mujhe Bata Main Tumhari Dost Hoon”
Beti Rote Hue: “Kya Bataun Yaar, Apne Wale Se Milne Gayi Thi, Tere Wale Ne Dekh Liya To Bohat Mara.“
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: doctor ji, mere pati neend mein baat karna shuru kardiye hai. kya karu?
Doctor: din mein unko baat karne kaa mouka deejiye.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: u will never succeed in making that dog obey u!
Wife: Nonsense its only a matter of patience, I had a lot of trouble with u at first.
by Pak101.com (few years ago!)