Apney Husband Ki Cheque Book…
Aik Aadmi Ki Biwi Sey Sawal Kia Geya Key Aapko Konsi Book Sab Sey Ziada Pasand Hai?
Biwi: Apney Husband Ki Cheque Book….
by Pak101.com (few years ago!) / 1115 views
Similar Jokes
Global Warning: Our next generations may not be able to see polar bears and tigers!
.
.
.
.
To hum kya kren? Hum ne bi to dinosaur nhi dekhy. Kbi shikayat ki?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: She Is Kidding…
Translated In Hindi…
Punjabi:
Woh Bachey Dey Rahi Hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
New Krishna to Radha-
Main Krishna Kanhaiya aur tu
Radha Gori
Main Kites ka Hritik tu Barbara Mori
Radha – Jyada line mat mar coz i Hate Luve Story…
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar in Park Sardar park me betha tha.
Friend: Kya kr raha hy?
Sardar: Badla le Raha hoon!
Friend: Kese?
Sardar: Waqt Ne muje barbad kia hy ab ma waqt barbad kr raha hoon
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl Pathan Se: Jab Aap Ke Pas Mobile Hai Aur Mere Pas Bhi Hai
To Ap Ne Letter Kion Bheja?
Pathan: O Hum Ne Tumko Cal Kia Tha Us Mein Larki Boli
Plz-Try-Letter
by Pak101.com (few years ago!)
Ek gora aadmi tha. Jab uska ladka paida hua toh woh kala tha.
Tabhi woh apni patni ke paas jata hai aur poochta hai, “Yaar main bhi gora tha tum bhi gori thi to bachcha kaise kala paida ho gaya”
Aur phir uski biwi ne jawab diya, “Darling main bhi hot tum bhi hot sayad bachcha jal gaya hoga.”
by Pak101.com (few years ago!)
jab be gali me chalo nazre juka kar chalo es se app ke ezat nai barte balke
kise ke gere hove pasie milne ke chance be bar jate hain.....
by Pak101.com (few years ago!)
Meri Prem kahani ka ajeeb ending tha
Wah Wah
Meri Prem kahani ka ajeeb ending tha
Izhar-e-Mohabat Sms se kiya tha,
Jo un ki Shaadi tak bhi Pending tha….!
Wah Wah
by Mazhar Khan (few years ago!)
Police:darwaza kholo tmhari bivi truck ke niche aa kar paper jaisi ban gai hai.
Sardar:pher darwaza kholne ka kia faida gate k neche se de do
by Sabir shah (few years ago!)
Maa: Kia kar rahy ho beta??
.
Beta: Maa parh raha hon
.
Maa: Very good beta, kia parh rahy ho??
.
Beta: Apni jaan ky msgs !!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)