Sardar saw a beautiful girl
A Sardar saw a Beautiful Girl,he Went and Kissed her.
Girl: “STUPID what r u doing?”
Sardar: B.Com final year”
by tanveer hussain (few years ago!) / 910 views
Similar Jokes
1 Makhi Ki Halat Bht Khrab Thi,
Wo Doctor K Pas Gai
Doctor:
Kya Hua?
Makhi:
Bas 1 Memon Ki Chai Me Gir Gai Thi
Ullu K Patthy Ne Chos Chos K Bura Haal Kr Dia.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: Mere panv me khujali aa rahi hai
Jyotishi: videsh yatra ka yog h
S: Hath me
J: Paise aane ka yog h
S: Pet me
J: Swadisht bhojan ka yog h
S: Mathe pe
J: Abe khujale doctor ke pass ja mere pass kyon aaya h
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar g Saw A Man Stealing A Purse
Thief: There Is 1000Rs In The PurseWe Can Take 50-50
Sardar g: Ok ... Ok
Wh8 About TheRemaining 900 ..? ;->
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan Ek larki say “I love you”
Larki: “tammeez say batt karo”
Pathan:
“bismilah hir rheman nir rhaem,
With due respect I beg to state that I love you” baji.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan England mein khana khane gaya or bhool gaya k murghi ko english mein kia kehty hain
waiter: "What do u want to have?"
Pathan: "Mother of eggs plz"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pappu Ne Sadak Pe Chalti Ek Ladki Ko Offer Marne Ke Liye Bola
Pappu: “Aaa Janeman Mere Dil Mein Aaja”
Ladki: “Chappal Utaru Kya?”
Pappu: “Chal Pagli, Ye Koi Mandir Thode Hai, Aisi Hi Aaja“
by Saif5476 (few years ago!)
Santa Helmet Pehen K Bahar Nikla
To Police Ne Kaha Nikaal 50rs..
Santa:
Abe Maine Helmet Pehni To He
Police:
Abe, Par Scooter Kaha He ?
by Pak101.com (few years ago!)
FIRE ko aag kehte hain
COBRA ko naag kahte hain
GARDEN ko baag kahte hain
aur
"EXAMS" k samay jo kaam na kare use dimag
kahte Hai!;)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik Dulha shadi ki Pehli raat,
apni BIWI ke ghonghat utha k baray piyar se poochta hai,
kiya naam hai hamary ‘ hazoor ‘ ka?
Biwi: Hazart Muhammad (S.A.W.W)
Dulha: kiy faramya hazoor ne?
Biwi: yehi Namaz parho Roza rakho or Zakaat do.
Dulha pareshan ho kr bahir gya or bola
SB ANDAR Aa jayen
DARS ho raha hai :)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Girl:Main fail hona chahti hon
Boy:Kyun?
Girl:Ammi na kaha hai 1st ai to Sceince Dilwaengi
2nd to arts.Agar Fail ho gai to SHADI Kara Dungi.
by Sohaib Tariq (few years ago!)