Love you baji

Pathan Ek larki say “I love you”
Larki: “tammeez say batt karo”
Pathan:
“bismilah hir rheman nir rhaem,
With due respect I beg to state that I love you” baji.

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 866 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

2 Pankhe

SANTA ELECTRIC SHOP ME- 2 PANKHE DENA
1 LADIES OR 1 GENTS.
SALESMAN- PANKHO ME LADIES OR GENTS NAHI
HOTA.
SANTA- KESE NAHI HOTA EK BAJAJ KA DE OR EK
USHA KA.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan T.V per bomb rakh kar Pakistan a match daikh raha tha.

Pathan T.V per bomb rakh kar Pakistan a match daikh raha tha.

Bv: ye bomb kis liay rakha hy?

 Pathan : agar aaj salay haray tu pori team ko bomb sy urra don gaGeo Khan

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar was laughing in class room a girl

Sardar was laughing in class room a girl
came to him and said stand up! who are you?
Sardar: who are you?
Girl: I am monitor.
Sardar: Then I am C.P.U

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Father: Anjali Ko Dekho

Father: Anjali Ko Dekho, 1st Division Se Pass Hui Hai.

Bhavesh:Haan,Use Dekhta Raha Tab Hi To Main Fail Ho Gaya.

by Pak101.com (few years ago!)
IIT Exam, Santa got 1 question

IIT Exam, Santa got 1 question

Proove : SIN X = 6N
Santa cancelled 'N' from both the sides.

Then SIX = 6 & wrote "Kuch to standard rakha karo IIT ke questions ka"

by Pak101.com (few years ago!)
Do U know the fullform of COLLEGE

Do U know the fullform of COLLEGE:-
C-Come,
O-On,
L-Lets,
L-Love,
E-Each,
G-Girl,
E-Equally......

Thats why boys go to college

by Mazhar Khan (few years ago!)
Ladkiyo me aur Pepsi

Ladkiyo me aur Pepsi me kya similarity
hai ??.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Answer:” both are Cool, Sweet..sab pasand
karte hai
aurMost important similarity; is,
dimag wali jagah
dhakkan hai.. :P

by Mazhar Khan (few years ago!)
Ap k pas kia hai

Ameer admi:mere pas aik kothi 4 caren 280 moter cycle hain ap k pas kia hai?
Gareeb admi:mere pas aik beta hai jis ki girl friend teri beti hai..

by Sabir shah (few years ago!)
Power of wife

Power Of Wife.:-P:-P
Shohar Biwi se: Ye kya tum 1 or suit ly aai?
Abi parso hi to..
Bv chilla kar boli:
Kya parso?
Bolo…
Bolo kya kaha tum ne?
Ruk kyn gaye ?
Kya parso,
parso kya,
bolo jaldi!
Jaldi bolo na,
Batao kya parso…?
Shohar: Kuch nahi, main bus ye keh rha
tha k parso b ek hi suit lai thi pagli,
aaj to 2 ly aati.;)

by A. Sami (few years ago!)
My Crow Soft

Sardar ne aik kawwa (crow) paala. Wo bht mulaayim (soft) tha.

Batao Sardar ne uska naam kia rakha hoga?

?

?

Socho?

?

Microsoft..

(My crow soft)

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook