Love you baji
Pathan Ek larki say “I love you”
Larki: “tammeez say batt karo”
Pathan:
“bismilah hir rheman nir rhaem,
With due respect I beg to state that I love you” baji.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 866 views
Similar Jokes
SANTA ELECTRIC SHOP ME- 2 PANKHE DENA
1 LADIES OR 1 GENTS.
SALESMAN- PANKHO ME LADIES OR GENTS NAHI
HOTA.
SANTA- KESE NAHI HOTA EK BAJAJ KA DE OR EK
USHA KA.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan T.V per bomb rakh kar Pakistan a match daikh raha tha.
Bv: ye bomb kis liay rakha hy?
Pathan : agar aaj salay haray tu pori team ko bomb sy urra don gaGeo Khan
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar was laughing in class room a girl
came to him and said stand up! who are you?
Sardar: who are you?
Girl: I am monitor.
Sardar: Then I am C.P.U
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Father: Anjali Ko Dekho, 1st Division Se Pass Hui Hai.
Bhavesh:Haan,Use Dekhta Raha Tab Hi To Main Fail Ho Gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
IIT Exam, Santa got 1 question
Proove : SIN X = 6N
Santa cancelled 'N' from both the sides.
Then SIX = 6 & wrote "Kuch to standard rakha karo IIT ke questions ka"
by Pak101.com (few years ago!)
Do U know the fullform of COLLEGE:-
C-Come,
O-On,
L-Lets,
L-Love,
E-Each,
G-Girl,
E-Equally......
Thats why boys go to college
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ladkiyo me aur Pepsi me kya similarity
hai ??.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Answer:” both are Cool, Sweet..sab pasand
karte hai
aurMost important similarity; is,
dimag wali jagah
dhakkan hai.. :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ameer admi:mere pas aik kothi 4 caren 280 moter cycle hain ap k pas kia hai?
Gareeb admi:mere pas aik beta hai jis ki girl friend teri beti hai..
by Sabir shah (few years ago!)
Power Of Wife.:-P:-P
Shohar Biwi se: Ye kya tum 1 or suit ly aai?
Abi parso hi to..
Bv chilla kar boli:
Kya parso?
Bolo…
Bolo kya kaha tum ne?
Ruk kyn gaye ?
Kya parso,
parso kya,
bolo jaldi!
Jaldi bolo na,
Batao kya parso…?
Shohar: Kuch nahi, main bus ye keh rha
tha k parso b ek hi suit lai thi pagli,
aaj to 2 ly aati.;)
by A. Sami (few years ago!)
Sardar ne aik kawwa (crow) paala. Wo bht mulaayim (soft) tha.
Batao Sardar ne uska naam kia rakha hoga?
?
?
Socho?
?
Microsoft..
(My crow soft)
by Pak101.com (few years ago!)