Sardar g Saw A Man Stealing A Purse
Sardar g Saw A Man Stealing A Purse
Thief: There Is 1000Rs In The PurseWe Can Take 50-50
Sardar g: Ok ... Ok
Wh8 About TheRemaining 900 ..? ;->
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 871 views
Similar Jokes
TTE Asked To Sardar : Ticket Dikhao
Santa : Ye Lo Dekho
TTE : Ye To Purani Hai
Santa : To Ye Train Bhi Kaunsi Nayi Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Aik dafa 1 Pathan cycle par gungunathe jaa raha tha ,Raasthay may us nay 1 Punjabi aurath ko cycle se maar diya.
Aurath : Andhay ho kia break nahin maar sakthay?
Pathan : Poora cycle maar diya ab break maarnay se kiya fayedaa.
by Abdul Basit (few years ago!)
Sardar:tm ne mujhe dhoka dia hy
Dukandar:Nhe sir,mai ne apko orignal radio dia hy
Sardar:radio pr MADE in JAPAN lika hy “ON” karo to khta hy
Ye radio pakstan hy
by Pak101.com (few years ago!)
Miss: Aaj tum late kion aye ho? School 7 baje shuru hota hay, itni dair kion ki?
.
Kid: Miss ap mairi itni fikar mat kia karain, log shak karty hain
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathaan's wish: when i die, I wana die
Pathaan's wish: when i die,
I wana die like
my grandpa who died peacefuly in his sleep not
screamin like
all d passengers in d bus he
was driving ;->
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kiya Aap K Ghar Walon Ko
Pata Hai k Aap Pagal Hen.??
.
Haan Ya Nahi Me Jawab Den.
Agar Aap Ny Jawab Na Diya To
Yaad Rakhen,
Khamoshi Ka Matlab Haan Hota Hai.. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Maine darwaza khola to
uski ankho me ansu, chehre par hansi thi,
Saso me aahein, dil me bebasi thi,
Pagli ne pehle nahi bataya ki
.
.
.
.
.
.
.
.
Darwaze me uski ungli fasi thi
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sharukh Khan aur Kajol bus stop pe khade hain. Kajol
chali gayi, par Sharukh bus pe nahin chada – kyon??
Batao..batao …
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
think harder…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kyunki………
woh Kajol ko chhodne aaya tha
by Pak101.com (few years ago!)
Chemistry ki class mn sir ny 1 larki se pocha!
Wht is nitrate?
Larki shrma kar boli
Sir, Ap b Na Qasm se,
Night-Rate
1500/- Sirf ap k li
by Mazhar Khan (few years ago!)
Injection room ke baahar notice board
Koi mar nahi jata injection
lagwane se Galib Bass
uthne baithne ke andaaz badal jaate hain… ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)