pathan cycle par
Aik dafa 1 Pathan cycle par gungunathe jaa raha tha ,Raasthay may us nay 1 Punjabi aurath ko cycle se maar diya.
Aurath : Andhay ho kia break nahin maar sakthay?
Pathan : Poora cycle maar diya ab break maarnay se kiya fayedaa.
by Abdul Basit (few years ago!) / 930 views
Similar Jokes
1799:
Tipu Sultan: Shair Ki 1 Din Ki Zindagi Geedar Ki 100 Sala Zindgi Se Behtr Hay
2013:
Pakistani Awam: Kuttay Ki 5 Sala Hakumat Sher K 100 Din Say Achi Thee. :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Beautiful Girl
A sardar saw a beautiful girl.
he went and kissed her.
GIRL: “stupid,what are you doin…?”
Sardar: ” B.Com Final Year….
by Pak101.com (few years ago!)
liked by almost every student?
.
by @irha@ (few years ago!)
Bhikari: Mein bahut lachaar hu khane ko kuch de dijiye.
Lady: hatte khatte to dikh rahe ho hath per bhi salamat hain phir kis baat se lachaar ho?
Bhikari: Ji apni aadat se.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Or Banta Metro Mein Jaa Rahe Hote Hai
Metro Mein Bahut Bheed Hoti Hai Santa Banta Se Poochta Hai
Santa: “Yaar, Mujhe Thookna Hai Kaha Thooku?”
Banta: “Agle Aadmi Ki Jaib Mein Thook Le Na”
Santa: “Nahi Nahim Usse Pata Chala Toh?”
Banta: “Jab Maine Teri Jaib Mein Thooka, Toh Tuje Pata Chala?“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: My Doctor Told Me To Drink Carrot Juice After A Hot Bath 2 Cure My Cold.
Banta: Does It Work ?
Santa: I Don’t Know, I Can Never Finish Drinking d Hot Bath...
by Pak101.com (few years ago!)
BF:Mai Tumhara Mobile Dekh Sakta Hu
GF:Ha Janu Q Nai Just A Minute
Delte Delete Delte
Ya Lo Janu Dekh Lo Tumha To Mujpe Trust Hi Nai
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Why didn't you answer me?
Pupil: I did; I shook my head.
Teacher: You don't expect me to hear it rattling from here, do you?!
by Pak101.com (few years ago!)
santa ne ekk admi ke thappad maar diya..
admi- meri kya galti thi??
santa-tum salo galti karo iske liye hum intjaar thode hi karenge...
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Maa hum bara ho kr pilot bane ga
Maa: beta muje kaise pata chalega k ye
mere betay ka jahaz ha???…
Pathan(bara soch kr): hum guzarate waqt
ghar pe bomb
phenk dia kare ga
by hearthackervsgirls (few years ago!)