The Ideal Man
At a local coffee bar, a young woman was expounding on her idea of the perfect mate to some of her friends.
"The man I marry must be a shining light amongst company. He must be musical. Tell jokes. Sing. Entertain. And stay home at night!"
A lady at a nearby table overheard this and spoke up, "Girl, if that's all you want, get a TV!"
by Pak101.com (few years ago!) / 1027 views
Similar Jokes
High Level Insult
Aik bacha park mai bench pe betha
1 k bad 1 toffee kha rha tha.
Pas bethi 1 orat boli:
Jo ziada metha khatay hen
wo jaldi mar jatay hen.
Boy:
ap ko malum hay meri dadi ki age 106 saal thi.
Orat:
wo metha kam khati hongi.
Boy:
nahi,
Wo apny kaam se kaam rakhti thi...:P :D
by hearthackervsgirls (few years ago!)
SANTA: kal raat 3 ghante English Picture ki CD dekhi, na kuch dikhaai diya na awaz ayi
FRIEND:Movie ka nam kya tha?
SANTA:"PLEASE INSERT THE DISC"
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Batao cold drink Nuqsan Deti Hai Ya Faida?
Student:
Agr Koi Pila de To Faida,
Agr Pilani Parr Jaye To Nuqsaan;-)
by A. Sami (few years ago!)
Ek Aadmi ki Ammi ke CNIC per Bevah Likh Diya Gaya:
Woh Admi Gusse Main Apne Baap K Saath Nadra ke Office Gaya.
Aur Pathan Manager ko Bola Isay Sahi Kar K Do.
Pathan Manager ne Pistol Nikali Or uske Baap ko Maar Diya.
Aur Bola Ye Lo Sahi Ho Gaya.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Baba Saxidas Ji Ki Mahaan Baaton Mein Se Ek Baat.
Samaye Par Aadatein Nahi Badali,
To Woh Aadatein Life Ban Jati Hai,
Aise Hi Samaye Par Girlfriend Nahi
Badali, To Woh Wife Ban Jati Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Samajhne ki Koshish karo.
Mujhe Tang Mat Karo.
Mujhe Akela Chhor Do.
Kal Raat Tumhari Wajah Se Main So Nahi Saka.
Mat Khelo Meri Zindagi K Sath. Ok?
Ye Sab Pathan, Ek Machhar se Keh Raha Tha
by Abdul Hannan (few years ago!)
Tamam
Pakistani Bhaiyon Aur Unki Behnon
Se Appeal Hai. Ke Please Aamir Khan
ki New Movie “3 IDIOTS” Na Dekhen.
Kyon K . . Woh Abhi Tak Release He
Nahi Hui Hai.
by Åkásh khãñ (few years ago!)
Pathan "Mazar" Pe Bomb Rakhte Hoy Pakra Gya.
Logo Ne Bht Maara 0r Pocha Aisa Q Kia.?
PTHAN ko Kuch Smaj Na Aaya To Bola:"Mene Bomb Rakhne ki Mannat Mani Thi"...:-)
by Mohammad Ali (few years ago!)
Banta: Wife agar husband ko naukar samjhe to husband ko kya karna chahiye?
Santa: Zyada kuch nahi, do char ghar aur pakad lene chahiye.
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar apne bache ko mar raha tha or Medicne khala rha tha. 1 admi ne poch tm esy quen mar rhe o.?
Sardar:doctor ne kya c
.
.
Enu goli kut k deni aa.;->
by hearthackervsgirls (few years ago!)