Isko kahte hai BHAYANKAR BEIZZATI
Isko kahte hai BHAYANKAR BEIZZATI:
WIFE - Suno G jab aapne pehli baar mera
gunghat uthaya to kaisa mehsoos kiya?
.
.
......
.
.
.
.
Husbnd - MAA kasam mar hi jata agar TV par
"AAHAT" dekhne ki aadat na hoti.
by Pak101.com (few years ago!) / 990 views
Similar Jokes
first friend: yar aaj main nay
first friend: yar aaj main nay PC hotel main sirf 50 ropay main khana khaiya
2nd friend: naheen yaar woh kaisay?
ist friend: yaar bill to 2000 bana tha unhoan nay police ko bulwa liya aur main nay 50 ropay day ka jan churwai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Peer:Bata agr koi Mannat
mangni ha to bta do.
Mureed:Plz mujhe phir se
unmarried wail zindagi day
dein.
Peer:Beta ‘Mannat’maango
‘Jannat’na maango..
by Abdul Hannan (few years ago!)
Tu chand mange
Main chand dedu.
Tu raat mange main raat dedu.
Tu dil mange main dil dedu.
Tu jaan mange main jaan dedu.
Bas
Yar light na mangna, wo to wapda waly b nhe dy sakty . . . .
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ques:
Why Do Sardars Have See-Through Lunch Box Lids?
Ans:
So They Can Tell
If They Are Going To Work Or Coming Home!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband:begam kbi tum ko khawahish howi k tum mard hoti?
Bv:nai meri to dili khawahish ye hai k khash ap mard hote
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan Road Per Ghoraa (Houxe) Chala Raha Tha
Signal Tora Toh Trafic Wale Ne Citee Bajae
Pathan Ghoraa Bhagatay Hue Ghoraay Ke Dum Oper Kaar Kay Bulaa
Lay Kar Laay No Note.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher:
Dunya me kitne
Bar-e-Azam hen?
Pathan:
4
Teacher:
Kn Kn Se?
Pathan:
1. Quaid-e-Azam
2. Sikandar-e-Azam
3. Mughal-e-Azam
Or
4. Mera Chacha
Haji Azam.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ki wife inspecter se!
Mera husband ek hafte pehle aaloo lene gaya tha abhi tak wapis nahi aaye:-(
Inspector banta bola:- to behan kuch or paka lo
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Define Management?
.
.
.
Enginr : Pura nahi aata, aakhir ka yaad hai..
,
,
Teacher: Chalo koi baat nahi, aakhir wala hi suna do..
.
.
.
.
Engnr : ummmmmmmmmmm... -............. .. -.and this is called Management...:p -:D:D
by Pak101.com (few years ago!)
Girl to Baba-If I kiss a boy to kya hoga?
Baba- Narak mein jaogi sidhe?
Girl-Acha agar ap ko kiss karun toh?
Baba-Chalak ladki swarg mein jana chahti hai!
by Pak101.com (few years ago!)