Husband wife watching an a Cricket match together
Husband wife watching an a Cricket match together
After 5 minutes:
Wife: Is this Bret Lee ??
Husband: No, this is Chris Gayle, Bret Lee is a bowler.
Wife: Okay, oh look, another wicket.
Husband: No, this is just a replay of the last one.
Wife: Hmm, looks like India is going to win this one.
Husband: Its Austraila V/s west Indies
Wife: How many runs they need to win now ??
Husband: 72 runs in 36 balls
Wife: Ehnn! Thats easy, just 2 runs in 1 ball
Husband: *Turns off the TV*
Wife: Turns it on again and starts watching Daily serial
Husband: Who is she ??
.
.
.
Wife: dont disturb me…
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1232 views
Similar Jokes
Two Ladies Were Fighting for the Window Seat in Bus,
Both were claiming that She Came First, One Old Man was Watching this All. At last he said: Why Are You Fighting?
Is ka Hal Main Tum ko Batata Hon, Tum mein se Jo bhi Umar Main Barri hai Wo Baith Jaye.
Dono Ek Dosri Se Boli Theek hai Tum Baith Jao. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Kal me Bathroom Gaya
to Andar JIN tha
wife: Phir Kiya Howa?
Pathan: Hona Kia tha
me JIN se bola
"TUM KARLO" Hmara to wese
hi Nikal gaya hy
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Extreme Height of Positivity:
Pathan Cricket Khail kar Aaya.
Dost: Kitny Runs Banaye?
Pathan: Century Honay Mai Sirf 99 Runs Baaqi Thay k Out ho Gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
After the 2nd test match, Michael
Clarke's mother called him and
said:
Beta, thoda Paani laa de... Tere
karan subah se hichki aa rahi
hain... Pura India yaad kar raha
hai mujhe'
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan apni BV se naraz hogya,
aur apni bv aur apne apko marne ka faisla kia.
Usne Apni kanpati pe gun rkhi aur bv ko bola,
Khush na ho, Agla number tera hai!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ek Neta Ek Gaanv Mein Vote Mangne Ke Liye Har Ghar Mein Jaa Raha Tha,
Ek Ghar Mein Ghussa Aur Ek Aurat Ko Bola,
Neta: “Chinta Na Kijiye Ab Hum Aa Gaye Hai, Ab Vikas Hoga”
Aurat Sharmate Hue Boli: “Pichli Baar Bhi Aapne Yehi Kaha Tha, Par Tab Pinky Hui Thi“
by Pak101.com (few years ago!)
1ST PATHAN:
Oye Agar Raat Ko Neend Na Aaye
Tu Kya Kiya Jaye..?
2ND PATHAN:
0 Yara Neend Ka Intzar
Karne Se Tu Behtar Hai
Aadmi So Jaye.
by Pak101.com (few years ago!)
10th class ka student : Mein fail hona chahta hu Dost : Kyun?
Student : Papa ne kaha hai ki 1st aaya, to science dilvaunga, 2nd aaya to arts, fair hua to shadi kara denge!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ne banta se kaha, Bahar dekh subah hui ke nahi.Banta... Janaab, abhi bahut andhera hai.Santa bola saale,kaamchor, torch jga ke dekh.
by Abdul Sami (few years ago!)
RAAZ Dr. ne kha he k muje blood pressure he
Jiski vaja se muje hert attack b ho sakta hy
FARAZ-Nhi aa skta.
R-Q. F-Q..ki Ap Pathar dil he
by Pak101.com (few years ago!)