All Scientists
All Scientists Fail To Answer This,
But Santa Rocks.
Q: Which Liquid Thing Turns Solid On Heating?
?
?
?
?
?Ans:- Baisan K Pakore. :-)
by Mohammad Ali (few years ago!) / 914 views
Similar Jokes
Jin larko se motorcycle double stand per nai lagti
Wo be larki se keh rahe hote hai
Fikar mat kero mein ho na
by Pak101.com (few years ago!)
TEACHER: PAPPU, how do you spell “crocodile”?
PAPPU: “K-R-O-K-O-D-A-I-L”
TEACHER: No, that’s wrong
PAPPU: Maybe it’s wrong, but you asked me how I spell it!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 din sardar ji ko bht I love you k sms aa rhe they.
Dost ne pucha, ” sardar ji! kher he ajj bht I love you k sms aa rhe hen?”
'
Sardar ne jawab diya, ” O nayi yaar! aj ghalti naal teri bhabhi da fone le aya waan.”
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar travelling in Train
TC: Ticket dikhao
Sardar: Yeh lo
TC: Yeh to purani hai
!
Sardar: To Train kaunsi nayi hai?
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Arbi Bathroom me phone pr BAT kr raha tha ,
PATHAN ne Suna to andar jakr ARBi ko boht mara ,
logo ne pucha to bola,
Ye Kameena Bathoroom me TILAWAT ker rah ta..!!!!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dr. Apki bv sirf 5 ghante ki mehman hai i m sory. Husband: koi bat nai dr.sahb jb 25 saal nikal gye to 5 ghante b nikal hi jayenge
by Pak101.com (few years ago!)
Imagine: Amitabh Bachaan In Kaun Banega Crorepati:Who Is The Chief Minister Of Gujraat A) Laloo Prasad Yadav B) Nitish Kumar C) Mayawati D) Narendra Modi
Sonia Gandhi: Narendra modi.
Amitabh Bachaan: Lock Kar Diya jaaye???
Sonia Gandhi: Lock kar Diya To main Apako 2 Crore Doongi.
by Pak101.com (few years ago!)
Civil servant: I am unable to sleep.
Doctor: Can`t you sleep at night?
Civil Servant: I sleep very well at night. I find it
difficult to sleep at noon.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mother(angrily): If you fail now then you must not say me mother.
After result
Mother: What was the result?
Son: Sorry sweety, You have lost the right to be called mother.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:Tm ne mujhe dokha dia ha
Dukandar:Sir mai nay apko asli radio dia hy.
Pathan: Radio par MADE in JAPAN hy,
or ON kro to kehta hai ye radio pakistan hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)