manish ko uska sasur jute maar
manish ko uska sasur jute maar raha tha anish :
Kyu maar rahe ho ise? Sasur : Maine ise Hospital se
SMS kiya.Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare
friends ko forward kar diya.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 886 views
Similar Jokes
een admi apas main bethe apne apne dukhon ki daastan suna rahe the. Pehla Admi Bola : main teen saal africa ke junglon main raha hon. Dosra Admi Bola : main panch saal arab ke sehraon main raha hon. Teesra Admi Dukhi Andaz Main Bola : meri bhi tou suno , main bees saal se apni bivi ke sath reh raha hon :...
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Sardar doosre sardar se:
Yaar bata motorcycle ke kitne tyre hote hai?
2nd sardar: 2 hote hai.
1st sardar: Nahi do nahi 6 hote hai
2nd sardar: Woh kaise?
1st sardar: Iss tarah 4 Motor ke aur 2 cycle ke.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Memon Doctor K Pass Gaya Or Bola
K Ghar Ja Kar Mareez Check Karnay K Kitnay
Paisay Lo Gay?
Doctor:
Rs.300
Memon:
Chalain Doctor!
Doctor Ghar Pohanchay To Doctor Ne Pocha
K Mareez Kahan Hai?
Memon:
Mareez Koi Nahi Hai,
Sala Taxi Wala
500 Maang Raha Tha!
Or Aap 300 Main Lay Aaye…!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Phool wala: Sahab ye phol apni girl frnd k liye lejyen
Admi: meri koi girl frnd nhn
Phol wala: phr apni mengatar k lia lejyen
Admi: meri koi mengatar bi nhn
Phol wala: phr apni biwi k lia lejyen
Admi: meri koi biwi b nhn
Phol wala: Ae dunya k khush qismat insan! Meri taraf se yeh phool Muft leja.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Meray Ishq Ki Bowling Ne Uske Dil Ki Wicket To Gira Di >faraz<
Lekin
Meri Taqdeer To Dekho! Uska Baap Umpire
Nikla ... (",) <))--->*No Ball*;->
by Pak101.com (few years ago!)
1 Admi bakriyan chara raha tha
.
Pathan: Yai bakriyan kahan le Ja rahe ho?
.
Admi (gussey se): Enhain School chorny Ja raha hon
.
Pathan: Mujhe Pagal samjha hai? Aaj tu etwaar hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 Logon ka Aap Kuch Nahi Bigaar Saktay
1. Jo Moo per Jhoot bolay…
.
2. Jo Darya K Us Paar Khara Ho Kar Aapko Mun Chirraye.
by Pak101.com (few years ago!)
Qudrat Ne
Aurat ko Haseen Banaya.. !!!
Khubsurti Di..
Hirni Si Aankhein..
Resham Se Baal..
Gulab K Pankhriyon Se Hont..
Pyaar Bhra Dil Diya..
Phir Zaban Di:
Aur Sub Satya-Naas Ho Gaya :p
by itrat batool (few years ago!)
Santa:-sher ka pinjra khula reh jaae to kya ho sakta hai?
Banta:-sher chori ho sakta hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife ko Begum kyon kehte hai?
Kyun ki shaadi ke baad saare gum toh husband ke hisse mein aate hain aur wife Be-Gum ho jaati hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)