Ek Sardar doosre sardar se
Ek Sardar doosre sardar se:
Yaar bata motorcycle ke kitne tyre hote hai?
2nd sardar: 2 hote hai.
1st sardar: Nahi do nahi 6 hote hai
2nd sardar: Woh kaise?
1st sardar: Iss tarah 4 Motor ke aur 2 cycle ke.
by Pak101.com (few years ago!) / 927 views
Similar Jokes
How will you destroy a submarine full of sardars ?
Simple. Just knock the door and they will open it
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar 2 his wife
kakay ne machar kha lita aiy
Wife
Oye RABA Jaldi doctor nu bulao
Sardar
Tu tension na lay
main kakay nu
Mortein Pila Dita ay.
by Razzi (few years ago!)
('_') (=.=)(*_*)(o.o)
/¡¡ /¡¡ /¡¡ /¡¡
Pehchana kon hen ye 4 log???
.
Nahi?
.
.
Ye vahi hen jin k bare mein Ammi hamesha kehti hen k.....
.
.
.
.
.
.
.
4 log dekhen ge to keya kahen gay Yay
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aapko 2 baten btata hun wo b free me
.
1: ksi ko free me itna free mat kro k wo free me itna free hojae
k free hi na rehne de or Ap free hote hue b free na hon
or wo free me Apko free samajh kr Apko free karde
.
2: ksi se free me itna free hojao k usay free me Apke free honay
ka pata na chalay or usay free me b free na rehne do or wo free
hote hue b free na ho or wo free free me phansa rahe or Ap free me usay free krdo
.
Kuch samajh aya FREE me?.
by Mazhar Khan (few years ago!)
A Student wrote a letter to is father from hostel: dear Dad...! No Money, No Fun Your son! His Father Replied: Dear Son! So Sad, Very bad. Your Dad!
by Mohammad Ali (few years ago!)
1 Sardar Gahr Sa Nikla Aur Samne Dakha K Ek Kelay Ka Chilka Para Hoa Tha!
Sardar: O Mereya Ruba (Aj Fair Phisalna Pawayga)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dil ko jlane se kya Faida anso Bhane Se kya Faida
Jb usne Hmen choor kr kisi aur ka Hath tham Lia
Ab uske chote bhai ko cheez dilane se kya Faida... ;->
by Raju (few years ago!)
S: Premika ne aisi maang rakhi k Maine Use chhod diya
B: Lekin uski Mange Kya Thi
S: Shadi Ki
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Bought A Car On Loan
He Didn’t Pay The Dues
The Bank Took Away His Car
Santa: If I Knew This
I’d Have Taken A Loan For My Marriage Also
by Pak101.com (few years ago!)
GirL:
Jab tum ko fone karo tum Shave kar rahe hote ho
Tm din mei kitni Shave karte ho?
Boy
30 se 40
GirL:
Kya tum PaGaL ho?
Boy:
Nahi Main
"Naeei" hon
by Tanveer Hussain (few years ago!)