Girl frnd
Girl frnd
Meri photo de2 muje new bfrnd mil gaya h
Boy frnd ne 30 photo's bhej ke likha
Inme se dhundh le muje to teri shakal bhi yad nai
by Mazhar Khan (few years ago!) / 777 views
Similar Jokes
Santa:
Mujhe Tou Aankhey
Band Karney Par Bhi Dikhayi Deta Hai
Banta: Achchaa, Kya Dikhta Hai?
Santa: Andhera
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Sabaq Parh Sadaqat ka Amanat ka Shujaat ka..
Sardar : Lo, kar lo gal,
Apna Yaad nai honda tay hun inna 3naa da vi yaad kariye,
by Pak101.com (few years ago!)
Santa=Tum Is Office Me kab Se Kaam kr rhe Ho.?
Banta=Jab Se Boss ne Mujhe Nikalne ki Dhamki Di He.
by Pak101.com (few years ago!)
girl TO pathan;tum din mein kitni bar shave kartey hu?
pathan;din mein 70 ,80 baar...
GIRL:tum pagal hu?
PATHAN:kocha!hum nai hain....
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar-
Pyar,Mohbt,Love sb dya
Pinky ko
Ur
Pinky ne mje he…
Major Rohail-
Kya hova?
Sardar-
Mene Pinky ki plate mese ek
Booti utthai tu usne muje kaat lya
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Memon Road Se Guzar Raha Tha
Achanak Usne Jhuk Kar
Road Se Kuch Uthaya
Aur Zoor Se Chillaya
Kameenaay Log
Poti B Aesi Kartai Hen
Jaisay Koi Samoosa Para Ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Munna: Bolay to Apun ko tera
operation dobara karna paray ga.
Kyun k apun kay rubber k gloves
teray andar hi reh gaye hain.
Patient: Agar yeh baat hai to mujhay jaanay do.
Mien tumharay gloves ki payment kar doon ga.
by Pak101.com (few years ago!)
PROFESSOR TO MUNNA: Gandhi Jayanti k baray mein batao?
MUNNA: Bole tu Gandhi bahut jabardast aadmi tha, Baap. Maa Kasam, par apun ko yeh nehin pata k yeh Jayanti kaun hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Yaar Koi aisa Karobaar bata jis me zyada Munaafa ho?
Banta: Aisa kar Sardiyo me sasti Baraf le Kar Garmiyon Me Bech de
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ki 2 Biwian Lar Pari
Ik Boli: Aj Sunday Hy.
Dosri Boli: Nahi Aj Monday Hy.
PATHAN Tang Aa K Bola :
Hum Kya Pagal Hai
Jo Jumaa Parh Ke Aya Hai..
by Pak101.com (few years ago!)