Girl frnd
Girl frnd
Meri photo de2 muje new bfrnd mil gaya h
Boy frnd ne 30 photo's bhej ke likha
Inme se dhundh le muje to teri shakal bhi yad nai
by Mazhar Khan (few years ago!) / 778 views
Similar Jokes
Sardar g 1 Girl k sath chips kha raha tha
Girl ne pyar se ankho mai ankhain dal k pocha
kuch feel ker rahe ho?
Sardar: Han tum mujh se ziada chips kha rahi ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Bahut Hi Pataka Madam College Mein Bachho Ko Samjha Rahi Thi
Madam: “Sachhe Dil Se Maangi Cheej Jaroor Milti Hai”
Pappu Ye Sun Kar Huste Hue
Bola: “Mam, Agar Aisa Hota To Ab Tak Aap Class Ke 30 Bachho Ke Sath Na Jane Kitni Bar Suhagrat Mana Chuki Hoti“
by Pak101.com (few years ago!)
Examiner: Tell Me The Name Of This Bird By Seeing Its Legs Only?
Sardar: I Don’T Know. Examiner: You are Failed, What’S Your Name? Sardar: See My Legs & Tell My Name
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pakistan ka matlab kia?
BOMB DHAMAKAY OR AGHWA!
yeh tera pakistan hai yeh mera pakistan hai
yeh os ka pakistan hai jo sardar-e-pakistan hai
log kehtay hein k pakistan Zinda Baad!
hum kehtay hai......
pakistan se Zinda Bhaag
by Abdul Sami (few years ago!)
pathan ki girlfriend ne usko message kiya “i miss u”
.
bohut dair sochny k baad pathan nay jawaab diya:
“i student u”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A BOY on DATE With GIRL in BMW.
Jaan, Maine tumse ek baat chupayi hai. I’m already married.
Girl: oh, Tumne to dara diya, Main Samjhi BMW tumhari Nahi hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor: Aapko pata hai sharab peena haanikaarak hai…. aur is baarey main mujhe aapse baith kar baat karni hai.
Patient: Theek hai doctor, Sham ko chandni bar mein milte hain wahan baithte hain……
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Baar Santa Ke Gaanv Mein Ek Minister Aya Hua Thha
Logo Ne Apne Gaanv Ko Sudhaarne Ke Liye Kayi Cheezo Ko Maang Ki
Santa Bhi Bola: “Hume Apne Gaanv Mein Pul Chahiye”
Minister Hairan Hote Hue: “Par
Tumhare Gaanv Mein To Koi Nadi Hi Nahi Hai”
Santa: “To Fir Hume Nadi Bhi Chahiye“
by Pak101.com (few years ago!)
ek aadmi Apni Wife Ke Saath Dinner Ke Liye
Restaurant Mein Jata Hai.
Dinner Kerne Ke Baad Waiter Aata Hai.
Waiter: “Aapka Bill Sir”
Aadmi: “Yeh Lo Mera Card”
Waiter: “But Sir, Yeh Nahi Chalega, Ye Toh Ration
Card Hai”
Aadmi: “Toh Phir Bahaar Kya Majaak Mein Likha Hai
All Cards Are Accepted.”
by Pak101.com (few years ago!)
Boy To Gym Coach: I Wanna Impress Cute Girl I'm Gonna Meet In 3 Days. Which Machine Should I Use? . . . . . . . . . Coach: Use The ATM Machine Outside The Gym!...
by Pak101.com (few years ago!)