Larkiyan Aik Dusrey K0

Larkiyan Aik Dusrey K0 Gift Deti Hein Like:

Perfume , Earringz , Suitz , Fl0werz , Ch0c0latez!!

Aur Larkey?
...
.
.
.
.

Ye Le Bachi Ka Number Kya Yaad Karega:P

Par Saaley Mera Naam Nahin Aana Chahye Bus :

by Pak101.com (few years ago!) / 856 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Faqeer phone pay: Hello pizza hut?

Faqeer phone pay: Hello pizza hut? Awaaz aaye: Yes!
Faqeer: 2 large pizza aur 1 coke bhej do.
Awaaz aaye: Kiss kay naam pay? Faqeer: Allah kay naam pay baba.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Height of gawarpan

Height of gawarpan..

Boy : "kya tum facebook use karti ho.. ??

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Girl : "nahi

mai bachpan se hi gori hu

by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar rail ki patri per so gaya

1 sardar rail ki patri per so gaya . 1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge!

Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?

by Pak101.com (few years ago!)
Hotel Ka Khana

Customer :
Bhai Kab Se Wait Ker Raha Hoon
Khana Abhi Tak Tayyar Nahi Howa?

Hotel Wala :
Sir Kahana Tu 3 Din Pehlay Se Tayyar Hai Bas Gharam Ho Raha Hai

by Pak101.com (few years ago!)
What is skeleton?

Interviewer:what is skeleton?
Sardar:Sir, skeleton is a person
who started dieting but forgot to stop it..!!!

by Abdul Hannan (few years ago!)
I sent them 2 her Dad….

Boy: My grlfrnd broke up wid me & snt me pics wid her new boyfrnd..

Frnd: Awwww dats Bad.,wht did u do dn?

Boy: I sent them 2 her Dad….

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Gareeb admi

Gareeb admi: Doctor sab mere paas paise nahi hain,
ap mera elaaj kar dein to kabhi apke kaam aunga

Dr: kya kaam karte ho?

gareeb admi: qabar khodta ho.

by Pak101.com (few years ago!)
CID- amit tumhara bhai hai kya

CID- amit tumhara bhai hai kya??

GIRL - haan, amit mera bhai hai
DAYA -kya sach main amit tumhara bhai hai???
GIRL - haan, amit mera bhai hai
....Abhijeet - ek minute, amit tumhara BHAI HAI???
Girl- Ji Haan, Amit mera bhai hai

ACP after thinking for a minute..
.
.
.
.
.
.

ACP -oh.......my god iska matlab tum amit ki behen ho.

by Pak101.com (few years ago!)
Tusi Kiri Game Khelday 0

Sardar:
Dr Sab
Tusi Kehya C K Subha
Game Khedan Nal Sehat Changi Rendi A,
Per Meno Te Koi Farq Ni Piya
Dr:
Tusi Kiri Game Khelday 0
Sardar:
Mobile Te Sap Aali.

by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Dettol sabun hai?

Santa: Dettol sabun hai?
Dukandaar: Hai,
Santa: Accha wala?
Dukndar: Haan
Santa: Acchi quality ka hai na?
Dukndr: Haan
Santa: Acha tu phir Hath dhokar 1 Kilo aatta dedo.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook