Larkiyan Aik Dusrey K0
Larkiyan Aik Dusrey K0 Gift Deti Hein Like:
Perfume , Earringz , Suitz , Fl0werz , Ch0c0latez!!
Aur Larkey?
...
.
.
.
.
Ye Le Bachi Ka Number Kya Yaad Karega:P
Par Saaley Mera Naam Nahin Aana Chahye Bus :
by Pak101.com (few years ago!) / 856 views
Similar Jokes
Faqeer phone pay: Hello pizza hut? Awaaz aaye: Yes!
Faqeer: 2 large pizza aur 1 coke bhej do.
Awaaz aaye: Kiss kay naam pay? Faqeer: Allah kay naam pay baba.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Height of gawarpan..
Boy : "kya tum facebook use karti ho.. ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Girl : "nahi
mai bachpan se hi gori hu
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar rail ki patri per so gaya . 1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge!
Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?
by Pak101.com (few years ago!)
Customer :
Bhai Kab Se Wait Ker Raha Hoon
Khana Abhi Tak Tayyar Nahi Howa?
Hotel Wala :
Sir Kahana Tu 3 Din Pehlay Se Tayyar Hai Bas Gharam Ho Raha Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer:what is skeleton?
Sardar:Sir, skeleton is a person
who started dieting but forgot to stop it..!!!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Boy: My grlfrnd broke up wid me & snt me pics wid her new boyfrnd..
Frnd: Awwww dats Bad.,wht did u do dn?
Boy: I sent them 2 her Dad….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Gareeb admi: Doctor sab mere paas paise nahi hain,
ap mera elaaj kar dein to kabhi apke kaam aunga
Dr: kya kaam karte ho?
gareeb admi: qabar khodta ho.
by Pak101.com (few years ago!)
CID- amit tumhara bhai hai kya??
GIRL - haan, amit mera bhai hai
DAYA -kya sach main amit tumhara bhai hai???
GIRL - haan, amit mera bhai hai
....Abhijeet - ek minute, amit tumhara BHAI HAI???
Girl- Ji Haan, Amit mera bhai hai
ACP after thinking for a minute..
.
.
.
.
.
.
ACP -oh.......my god iska matlab tum amit ki behen ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:
Dr Sab
Tusi Kehya C K Subha
Game Khedan Nal Sehat Changi Rendi A,
Per Meno Te Koi Farq Ni Piya
Dr:
Tusi Kiri Game Khelday 0
Sardar:
Mobile Te Sap Aali.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Dettol sabun hai?
Dukandaar: Hai,
Santa: Accha wala?
Dukndar: Haan
Santa: Acchi quality ka hai na?
Dukndr: Haan
Santa: Acha tu phir Hath dhokar 1 Kilo aatta dedo.
by Tanveer Hussain (few years ago!)