wife called her husband
Wife called her husband Wife: honey where are you?
Husband: I'm at the bank.
Wife: dear, please I need 3000 rupees to activate my blackberry, 5000 to do my hair and 10,000 to buy a dress.
Husband: sorry, I meant I was at the "bank" of a river. Do you want fish to cook?
by tanveer hussain (few years ago!) / 1058 views
Similar Jokes
There was a electricity shutdown a night.Funny Husband: Atleast switch on the fan. Funny Wife: If I switch on the fan, the candle will blow out
by Pak101.com (few years ago!)
Maa: Beta ya Kar Rahe Ho??
Beta: Padh Raha Hoon.
Maa: Shabash! Kya Padh Rahe Ho??
Beta: Ji, Film Shole Ki Story..
by Pak101.com (few years ago!)
Andha Aadmi-bhabhi ye lo laddu
Bhabhi naha rahi thi soch ki andha hai
bina kapdo ke bahar aa ke boli- ye kis liye,
Andha- Meri aankhe thik ho gai..
by Pak101.com (few years ago!)
2 friends were attending a boring lecture..
.
1st frd- Even my ass has fallen asleep..
2nd frd- I know! I heard ir snore 3 times..
by Mohammad Ali (few years ago!)
KETNA KHOBSORAT JANGAL HY AO MAIRY 7 JANGAL KI SAIR KARO,
CHEETA US KY SATH HO LEYA AGeY 1 HATHI SAMAND BOND KA NASHA KR RAHA THA CHuHY NY USY BHI YAHI KAHA WOH SATH HO LEYA,AGAY 1 SHAIR HIRON PINY RAHA THA CHuHY NY USY BHI YAHI KAHA TO SHAIR NY THAPAR MARA, JAB HATHI OR CHEETA NY PuCHA KEH AAP NY ESY KEYON MARA TO SHAIR BOLA KEH KAL BHI KAMINA BHUNG PI KR MUJHY 3 GHANTY GUMATA RAHA HY
by Mazhar Khan (few years ago!)
PIA ki flight me Captain anouncment k bad mike Off krna bhoL gaya…
Captain apne co-pilot se: Ab me 1 cup coffee piyun ga phr Air hostess ko kiss kroga.
ye sun kr 1 air hostes mike OFF krne bhagi to gir gai.
Sath betha pthan: O Khuda Ka Bandi Aram se Jao pehle wo cofee piye ga….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
ek Aadmi dusre admi ko peet raha tha Aur khud jor jor se ro raha tha. jab logo ne usse pucha ki tum kyo ro raheho to usne kha- jab mai ise chodunga to ye bhi mujhe ise trah pitega.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife:
Apko Meri Khubsurti Ziyada Achi Lagti Hy Ya
Aqalmandi?
Sardar:
“Mhjy To Tumhari Ye Mazaq Karne Ki Adat Bohat
Achi Lagti he,,,
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy: Kaha jaa rahi ho?
Girl: Aatma-Hatya karne…
Boy: To itna make-up kyun kiya hua hai?
Girl: Abe Ghonchu, Kal akhbar me photo aayegi na!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
PHATAN GHALTI SY SAMANDER ME GIR GIA .
DHOBTE DHOBTE US K HATH ME MACHLI AA GAI.
USAY PAKER KER BAHIR PHENKA OR KAHA
JAO TUM TU APNA JAAN BACHAO …
HAMARA ALLAH MALIK HAI.
by hearthackervsgirls (few years ago!)