wife called her husband

Wife called her husband Wife: honey where are you?

Husband: I'm at the bank.

Wife: dear, please I need 3000 rupees to activate my blackberry, 5000 to do my hair and 10,000 to buy a dress.

Husband: sorry, I meant I was at the "bank" of a river. Do you want fish to cook?

by tanveer hussain (few years ago!) / 1058 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

There was a electricity

There was a electricity shutdown a night.Funny Husband: Atleast switch on the fan. Funny Wife: If I switch on the fan, the candle will blow out

by Pak101.com (few years ago!)
Beta ya Kar Rahe Ho??

Maa: Beta ya Kar Rahe Ho??
Beta: Padh Raha Hoon.
Maa: Shabash! Kya Padh Rahe Ho??
Beta: Ji, Film Shole Ki Story..

by Pak101.com (few years ago!)
Andha Aadmi bhabhi

Andha Aadmi-bhabhi ye lo laddu
Bhabhi naha rahi thi soch ki andha hai
bina kapdo ke bahar aa ke boli- ye kis liye,
Andha- Meri aankhe thik ho gai..


by Pak101.com (few years ago!)
boring lecture..

2 friends were attending a boring lecture..
.
1st frd- Even my ass has fallen asleep..

2nd frd- I know! I heard ir snore 3 times..

by Mohammad Ali (few years ago!)
KETNA KHOBSORAT J

KETNA KHOBSORAT JANGAL HY AO MAIRY 7 JANGAL KI SAIR KARO,

CHEETA US KY SATH HO LEYA AGeY 1 HATHI SAMAND BOND KA NASHA KR RAHA THA CHuHY NY USY BHI YAHI KAHA WOH SATH HO LEYA,AGAY 1 SHAIR HIRON PINY RAHA THA CHuHY NY USY BHI YAHI KAHA TO SHAIR NY THAPAR MARA, JAB HATHI OR CHEETA NY PuCHA KEH AAP NY ESY KEYON MARA TO SHAIR BOLA KEH KAL BHI KAMINA BHUNG PI KR MUJHY 3 GHANTY GUMATA RAHA HY

by Mazhar Khan (few years ago!)
PIA ki flight me Captain

PIA ki flight me Captain anouncment k bad mike Off krna bhoL gaya…

Captain apne co-pilot se: Ab me 1 cup coffee piyun ga phr Air hostess ko kiss kroga.

ye sun kr 1 air hostes mike OFF krne bhagi to gir gai.

Sath betha pthan: O Khuda Ka Bandi Aram se Jao pehle wo cofee piye ga….

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Aadmi dusre admi ko peet raha tha

ek Aadmi dusre admi ko peet raha tha Aur khud jor jor se ro raha tha. jab logo ne usse pucha ki tum kyo ro raheho to usne kha- jab mai ise chodunga to ye bhi mujhe ise trah pitega.

by Pak101.com (few years ago!)
Adat Bohat Achi Lagti he

Wife:
Apko Meri Khubsurti Ziyada Achi Lagti Hy Ya
Aqalmandi?
Sardar:
“Mhjy To Tumhari Ye Mazaq Karne Ki Adat Bohat
Achi Lagti he,,,

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy: Kaha jaa rahi ho?

Boy: Kaha jaa rahi ho?
Girl: Aatma-Hatya karne…
Boy: To itna make-up kyun kiya hua hai?
Girl: Abe Ghonchu, Kal akhbar me photo aayegi na!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Phatan or sumandar

PHATAN GHALTI SY SAMANDER ME GIR GIA .
DHOBTE DHOBTE US K HATH ME MACHLI AA GAI.
USAY PAKER KER BAHIR PHENKA OR KAHA
JAO TUM TU APNA JAAN BACHAO …
HAMARA ALLAH MALIK HAI.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook