Question:What is a Girlfriend
Question:What is a Girlfriend.?
Answer:Jo har Baat pe tOk tOk kr Tumhari har aadat Badal De or 2 saal Baad kahay k
.
... .
.
.
.
.
JANU Ab Tüm pehle jese nhi rahay :-(
by Pak101.com (few years ago!) / 1013 views
Similar Jokes
Mahatma Gandhi Ne Apni Wife Ko Shaadi Se Pehle Love Letter Likha:
Dear Kasturba I Love You,Tumhare Bapu
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Ek Din Shahar Ke Top Class Hotel Mein Khana Khane Gaya
Thodi Der Baad Jab Uska Order Aya To Usne Order Dekh Ke Waiter Ko Awaj Mari Aur Gusse Se Bola
Santa: “Waiterrrrrrrr, Chiken Biryani Mein Chiken Hi Nahi Hai?”
Waiter Bhi Sardar Ji The Bole: “Sahab, Gulab Jamun Mein Kaun Sa Gulab Aur Jaamun Hota Hain“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher to Boy
Ek taraf paisa hai
ek taraf damag
…
kiya lo ge?
Boy: paisa
Teacher: Ghalat..
Ager Me hoty to Demag leti..
Boy: Jis k pass jo nahi ha vo wohi leta hai …
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sipahi santa: Sir Ye bandooq hai.
Officer: Ye bandooq nhi tumhari izzat or shan hai, tumhari maa hai maa.
Then Officer to a sipahi banta Singh: Tumhare hath me ye kya hai?
Banta: Sir, Ye santa ki maa hai or hamari aunty hai..!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa: mera beta raat bhar book ke saamne hee baita rahta hai.
Banta: lekin phir bhi woh fail kyu huaa?
Santa: wah book 'facebook' tha, isliye
by Pak101.com (few years ago!)
Height of Technical Overdose:
A computer student falling from the roof of a building n shouting:
F1 F1 F1
instead of
help-help-help!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan: Raat ko 1 admi ne Chaku dekha kar loot lia
.
Dost: Lekin tumhare pas tu hamaisha PISTOL hoti hai na
.
Pathan: Wo mai ne chupa di warna wo bhi le jata
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
26. Bird asked a bee, u work so hard 2 get honey n people steal. dont u feel sad?
Bee-no,coz they can never steal my art of making honey.
Moral:
... Insaan kya.....
kutta, billi, makkhi, jisko dekho wo aajkal philosphy jhaad raha hai....:D :P :p
by Pak101.com (few years ago!)
Khargosh K F.Sc Mai Aye 75% Marks
Kachway K 50% Phr B Kachway Ka Univrsty Mai Admision Ho Gya
KAISE? Sports Basis Pe Na Yar
Bachpan Mai Race Nai Jeeta Tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Student School Me Gadha Leke Aaya,
Teacher: Ye Gadha, Q Laye Ho.?
Student: Teacher Aap Hi To Kehti Hyen
K Maine Bare Bare Gadho Ko Insan Banaya Hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!)