School nahi jaonga
Boy: Papa main kal School nahi jaonga. Papa: Kyon Beta?
Boy: Aaj School main hamara Wazan(Weight) kya tha.
Papa: TO kya hua?
Boy: Aaj Wazan kya hai, Kal baich diya to?
by Pak101.com (few years ago!) / 1055 views
Similar Jokes
operation se phely doctor ny phloon k haar mangwaey....
mariz: ye kis k liye.
doc: mera 1st operation he agar kamiyab hua to mery liye warna tumhary liye:P
by Pak101.com (few years ago!)
First Paki: Agar bina daanton ka Kuta kate to kya karna chahie ?
Second Paki: Simple, bina Sui ke teeka lagva lo...
by Pak101.com (few years ago!)
Dost Pathan Se:
Tumne Molvi Saab Se Kaan
Mein Kia Pocha K Unho Ne Tumhain Thpar Mar Dia?
Pathan Bola :
Kuch B Nahi Maine To Sirf
Ye Pocha K 14 August Ki Namaz Kaha Hogi ?
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardar Kele ke chilke se fisal kar gir gya
Aage phir dusre chilke se gir gya
ab teesre chilke ko dekh kr k bola...??
Shit ab phir se girna padega
by Mohammad Ali (few years ago!)
Wife : Tum Toh Chahte Ho K Main Mar Jaon Aur Meri Tamam Cheezai'n Tumhari Ho Jaye'n.
Hasband : Lehhh, Eddddi Tu Benazeer'..
by tanveer hussain (few years ago!)
BHIKHARI:MAAI,1 RUPIYA DE DE!!
3 DIN SE BHUKHA HU!
MAI: 1 RUPIYE KA TU KYA KAREGA?
BHIKHARI:WEIGHT KARVAUNGA,
DEKHNA HAI KITNA KAM HUA H
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar in Train
T.T: ‘Ticket dikhao.’
Sardar: ‘Ha Ha, Ae ley’
T.T:
‘Ye to purani Ticket hai.
Sardar:
‘Te Mama!
Train keri applied for aey?? ?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Customar (hotel manger se-subah ke waqt mai baid pe breajfast lena pasnd krta hu
Manegar-no problam lekin apko apna bed neche restra me lana hoga
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu school mn gadha le k aya
Miss:Ye gadha,Q laye ho?
Miss ap hi to Kehti hn K me ne bry bry gadho Ko insan bnaya hy
To me ne socha is ki b"life bn jae gi .?
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Sir, meri wife gumm ho gayi hai.
Postmaster: Bhai yeh postoffice hai. Ja ke policestation mein complaint likhao.
Funny Husband: Kya karun, khushi ke mare kutch samaj hi nahi aa rha.
by Pak101.com (few years ago!)