School nahi jaonga

Boy: Papa main kal School nahi jaonga. Papa: Kyon Beta?

Boy: Aaj School main hamara Wazan(Weight) kya tha.
Papa: TO kya hua?

Boy: Aaj Wazan kya hai, Kal baich diya to?

by Pak101.com (few years ago!) / 1055 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

operation se phely doctor

operation se phely doctor ny phloon k haar mangwaey....

mariz: ye kis k liye.

doc: mera 1st operation he agar kamiyab hua to mery liye warna tumhary liye:P

by Pak101.com (few years ago!)
Agar bina daanton

First Paki: Agar bina daanton ka Kuta kate to kya karna chahie ?

Second Paki: Simple, bina Sui ke teeka lagva lo...

by Pak101.com (few years ago!)
Dost Pathan Se

Dost Pathan Se:
Tumne Molvi Saab Se Kaan
Mein Kia Pocha K Unho Ne Tumhain Thpar Mar Dia?

Pathan Bola :
Kuch B Nahi Maine To Sirf
Ye Pocha K 14 August Ki Namaz Kaha Hogi ?

by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardar Kele ke chilke

Ek sardar Kele ke chilke se fisal kar gir gya
Aage phir dusre chilke se gir gya
ab teesre chilke ko dekh kr k bola...??
Shit ab phir se girna padega

by Mohammad Ali (few years ago!)
eddi tu benazeer

Wife : Tum Toh Chahte Ho K Main Mar Jaon Aur Meri Tamam Cheezai'n Tumhari Ho Jaye'n.

Hasband : Lehhh, Eddddi Tu Benazeer'..

by tanveer hussain (few years ago!)
BHIKHARI:MAAI,1 RUPIYA DE DE!!

BHIKHARI:MAAI,1 RUPIYA DE DE!!
3 DIN SE BHUKHA HU!
MAI: 1 RUPIYE KA TU KYA KAREGA?
BHIKHARI:WEIGHT KARVAUNGA,
DEKHNA HAI KITNA KAM HUA H

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar in Train

Sardar in Train
T.T: ‘Ticket dikhao.’

Sardar: ‘Ha Ha, Ae ley’

T.T:
‘Ye to purani Ticket hai.

Sardar:
‘Te Mama!
Train keri applied for aey?? ?

by hearthackervsgirls (few years ago!)
hotel manger se-subah

Customar (hotel manger se-subah ke waqt mai baid pe breajfast lena pasnd krta hu

Manegar-no problam lekin apko apna bed neche restra me lana hoga

by Pak101.com (few years ago!)
Pappu school mn gadha le k aya

Pappu school mn gadha le k aya

Miss:Ye gadha,Q laye ho?

Miss ap hi to Kehti hn K me ne bry bry gadho Ko insan bnaya hy

To me ne socha is ki b"life bn jae gi .?

by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Sir, meri wife gumm ho gayi hai

Husband: Sir, meri wife gumm ho gayi hai.

Postmaster: Bhai yeh postoffice hai. Ja ke policestation mein complaint likhao.

Funny Husband: Kya karun, khushi ke mare kutch samaj hi nahi aa rha.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook