Doctor k band clinic k agay
Doctor k band clinic k agay lambi line thi 1 Sardar bar bar line me ghusta Log usko pkr k pichey phenk datey.
Sardar:Lagay rho saalo, me b clinic nhi kholun ga!
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1081 views
Similar Jokes
Raat ka time jab Munna aur Chinkie apnay bed room mien so rahay thay to phone ki ghanti baji.
Voice: Aray doctor sahab jaldi aayeay! Meray betay nay blade kha liya hai.
Munna abhi jaanay k liye tayyar hi hota k dobara phone aata hai.
Voice: Doctor Sahab! Aab aanay ki koi zaroorat nahi, meray husband ko shave k liye doosra blade mil gaya hai
by Pak101.com (few years ago!)
Yaad hai ham pehle kahan milte the……
train ruki, khidki khuli,
nazro se nazre mili aur aapne kahan,…..
ALLAH KE NAAM PE KUCH DE DE BABA!!!!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Rita: AcHanak hi tum bacHat krne lagi Ho.
Gita: Ha yaHi mere pati ki akHari kwaHis tHi, dubte samay ve yaHi keH raHe tHe "BACHAO BACHAO"
by Pak101.com (few years ago!)
Major Rohail: Hamara Beta Nalaik Hai.
Hamesha Test Main "Andaa" Lata hai.
Anti Misba: Tum Kya Jano "Andey" ki Qeemat.
Pata hai Aaj Kal 105 Rupee Darjan hain. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
1 indian ne 24 ghnte tk pani mai sans rok
kar rehne ka rcord qaim kya hai jinhe kal
.
.
.
Bad namaz e zuher mewa shah qabristan
mai dafnaya jaega..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik pathan angoor bech raha tha
mgr keh raha tha piaz le lo piaz.
Ek admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan: Chup ho jao warna makhia aa jayn gi…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 admi k ghar ka samny kutta mara para tha uss ny muncipal commetie ko phone kiya"mery ghar ka samny kutta para hy utha lein"
jawab mila:wahin dafan kar do.
us admi ko gussa tow bohat aya par tahamul sy bola"g mein dafan karny laga tha magar marhoom k bachon ko itlaa karni thee"
by sarmad abbas (few years ago!)
Pathan 100 Ke Note Pe Likha
No Dial Kar Raha Tha
2nd Pathan:
Ye Tum Kya Kar Rahe Ho
1st Pathan :
Mai Dekh Raha Tha Ke
Quaid-E-Azam To Foat Ho Gae
To Unka Mobile Kis Ke Pass Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ques: What is common in Air and Students?
.
Answer: Both turn the pages of book without reading
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Double Insult :P Girl: do u like me ? Boy: No !!!
.
(girl got sad)Boy: y r u sad?
Girl: becoz u don’t like me.
Boy: u never asked that do u love me.
Girl: Awww !! ok !! Do u love me ? ? :*Boy: No !!! :P :P
by Pak101.com (few years ago!)