Classic insult
High Class Insult
.
.
Girl to Boy: Apne Baal to dekho jaise Ghass Ugi
Ho.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy 2 girl: Isliye itni der se soch raha hu ke mere
saamne Bhais kyun khadi h.
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!) / 946 views
Similar Jokes
santa:chal race lagate hain, jo harega wo rs.1000 dega. banta :thik hai par mujhe rasta nahi pata . santa:bas tu mere peece peeche rehna. banta :thanx bhai.
by Pak101.com (few years ago!)
Long lines
... A man standing in a long line for food tells the others in the line that he is leaving the line to go to shoot the president. He returns after a few hours and rejoins the line.
Did you manage to kill him ?", everyone asks him.
No, that line is longer than this one, he replies.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ladka Ghar der se Lauta
Maa- Kaha tha?
Beta- Film dekhne gaya tha "Maa kA Pyar"
Maa- ab Uper Jakar 1 reality Show dekh "Baab ki Maar"
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Tmhare Abu Kya Kaam Krte Han?
Bacha: unki apni UPS shop ha.
Teacher: Nice. Acha ye UPS ka kya mtlab ha?
.
.
.
.
.
.
.
.
Bacha: Ustaad Pakora Shop
by Pak101.com (few years ago!)
Baap: Beta koi bat nai tumhari qismat mai Fail hona hi likha tha
.
Beta: Jee Papa, yai tu acha howa mai ne pura saal parha nai warna sari mehnat zaya hojati
by inayat khan (few years ago!)
Bv doctor se,mere shohar ko sotey mein bolne ki bimaari hai mein unhain kya doon,
Doctr,-Aap unhein jaagty mein bolne ka moqa dein . . !
by Abdul Sami (few years ago!)
Mother(angrily): If you fail now then you must not say me mother.
After result
Mother: What was the result?
Son: Sorry sweety, You have lost the right to be called mother.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Phatan mobile ki dukan pr gya ur Bola:
Mujhe Kaan main Lagane wala mobile chaheye
.
Dukandar after much thinking
"Aap ka matlab hy Bluetooh Handsfree se hy"
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa-Tum Meri Shadi Me Aaoge Na?
Banta-Mai Un Logo Me Se NahiJo MusibatKe Waqt Dost Akela Chhod De.Main Zarur Aaunga
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aik patient Munnabhai k paas aaya, Munna nay us ka chekup kiya aur bola
Munna: Tumharay pass ziyada waqt nahi hai
Patient: Meray pass kitna time hai.
Munna: Dus (10)
Patient: Kya Dus.... Minute..... Ghantay.......... Din......?
Munna: No (9), Aath (8), Saat (7),.......
by Pak101.com (few years ago!)