Dukandar after much thinking
Ek Phatan mobile ki dukan pr gya ur Bola:
Mujhe Kaan main Lagane wala mobile chaheye
.
Dukandar after much thinking
"Aap ka matlab hy Bluetooh Handsfree se hy"
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1024 views
Similar Jokes
1 Pathan Pehle Rozay ko Masjid Main NAAT Parhnay Gaya:
To
Sab Logon ne Usay Bohat Mara:
Kyon?
Kyon K Pehle Rozay Main Woh Ye Naat Parh Raha Tha.
"Alvidah Alvidah Maah-e-Ramzan"
by Abdul Hannan (few years ago!)
I always think about U.
I can’t live without U.
I really need U.
I’m totally mad about U.
I just wanna be with U.
I’m crazy 4 U.
I wanna marry U.
I LOVE U.
Aisa mujhe bajuwali kehti hai…
(My neighbour say all this to me)
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar: Aao Race Lagatay hain, Jo haara woh ek
hazaar rupay dega.
Pathan: Lekin Mujhe Rasta nahi Maloom.
Sardar: Bus Tum meray peechay peechay aatay
rehna.
Pathan: Thanks Yara...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
girl:Do U Love Me Lot.?
Boy: No.
Girl: what? u Not Love Me?
Boy: Ab Kya Khoon se Likh ke Du...Kya..?
by Pak101.com (few years ago!)
To Reduce Depression Of Students, Sir Showed Them 3 Idiots
Sir- What Did U Learn 4m D Movie?
Students- KISS Karte Waqt Naak Beech Me Nahi Aati
by Pak101.com (few years ago!)
L.K.G boy-tu mujse shadi klegi?
G-nhi
B-kalle na
G-nhi me ni klungi
B-plz kalle teko tophi duga
G-isiliye to ni klni,qk kisi ol se choclt me bat ho lakhi hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar was asked to explain in English: "Dukh hamesha sath rehta hai magar khushi aati jati rehti hai."
The Sardar :- My wife is with me but her sister comes and goes !!!
by Pak101.com (few years ago!)
masjid mein elaan ho ra tha 1 bach mila hy jin ka hai aa k ly jain
1 pathan masjid gya or bola:hamko b dikhao jin ka bacha kaisa hota hy????????
by sarmad abbas (few years ago!)
1 Nurse Ka Mangaitar Usay Bari Hasrat Se:
“Jaanu Kash Mujhe Koi Haadsa Paish Aata
To Main Tumhare Ward Main Admit Hota,
Tum Meri Khidmat Karti
Aur Main Jaldi Theek Ho Jata”,
Nurse:
Jaan Tumhe Mere Paas Koi Hadsa Nahi
Balkay Moujza Hi La Sakta Hai,
Kyon K Main DELIVERY Ward Main Hoti Hoon …
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Ji apko mujhme kya achha lagta hai, meri samajhdari ya meri beauty.
Husband: Mujhe toh yeh tumhari Majak karne ki aadat bahut achi lagti hai
by Pak101.com (few years ago!)