Tumhare father kia karte hain?
Teacher: Tumhare father kia karte hain?
Student: HBFC k malik hain.
Teacher: O Nice, acha ye HBFC ka matlab kia hai?
Student: Hafiz Burger & Fruit Chaat
by Pak101.com (few years ago!) / 922 views
Similar Jokes
Doctor to Ladies:Apka Weight 65Kg Tha,
Aaj 55 Ho Gya Hai..
Apko Koi Danger Bimari Hai.
Ladies:Sir, Zald-Baji Me Mai Aaj Makeup Kar k Nahi Aai Hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Beta bapp sey papa mai shaadi karna chahta hoon
bapp muskara kar beta kis sey karna chahte hoooo
beta Dadi sey
baap sharam nahi ati meri maa sey shaadi katna chahte ho
beta ap ko sharam nahi ayi ap ney meri ma sey kyu shadi ki
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Pehalwan Ne Ek Mehfil Me
Sirf 1 Limu Se Pura 1 Glas Bhar K
Juice Nikal Kr Sb Ko Heran Krdia & Challang Kia
K Asa Koi Or Kr K Dikhae.
Sb Ne Haar Mn Li
Phr Ek Kamzor Se Admi Ne Nichory Hue Limu Se
1 Glass Juice Nikal Kr Pehalwan Ko B Herat Me Dal Dia
Pehlwn: Ap B Kia Pehalwan Ho?
Admi: Mai Memon Hun
by Pak101.com (few years ago!)
Ek aadmi ne ek gawar naukar rakh liya aur usse samjhaya ki kissi ke naam lene se pahle JEE laga diya kare.
Thori der baad naukar bhagta hua aya aur bola…
“sahebji sahebji kutteji ne murgiji ko pakar liya hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: m not feeling well..
Husband: Ohhoo I was thinking
to go for a dinner!!
Wife: I was joking dear..
Husband: Me too,
Chal uth rotti bana shabas.
by Pak101.com (few years ago!)
Srdar-Shirt k liye kapda dikhaiye!Salesman-plain me dikhau?S
rdar-nahi,Helicopter me dikha saale Bandar ki aulad…Sardar hu to mazak udata hain!!!:-
by Pak101.com (few years ago!)
ek panche ur raha tha..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................bas urr gya.......
by Mukhtiar Ali (few years ago!)
RAILWAY INTERVIEW of Pappu:D
Interviewer:- agar do trains ek hi line pe aa
gayi to kya karoge ??
.
Pappu:- Jee, red light dikhaunga..
Interviewer:- Red light na ho to …??
Pappu:- Torch dikhaunga..
Interviewer:- Torch na ho to…??
Pappu:- Apni red shirt utaar kar dikhaunga.
Interviewer:- Shirt bhi red nahuyi to…??
.
Pappu:- Fir main apni mousi ke ladke ko
bulaunga.
Interviewer:- Wo kyun…?? kya wo traino ki
takkar rok dega ??
.
.
.
Pappu:- Jee nahi,
wo kya hai na k usne kabhi 2 traino kitakkar
nahi dekhi….
by Mohammad Ali (few years ago!)
Girl:hum kahan ja rahe hain?
Boy:long drive pe
girl:woow pehlay kiun nai btaya
boy:mujhe bi abi pata chala hai.
Girl:wo kaise?
Boy:break nai lag rahi hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Happy Sing: Ghar mai Mera he Hukam chalta h
Mai Kehta hon, Garam paani, woh le ati hai,
Dost: Garam pani kuon?
Happy: Usse Bartan Achay Dhultay hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)