Shadi ke bad dusre din

Shadi ke bad dusre din Parul apni dady se: Meri unse ladai ho gayie!
Dady: Shadi mein jhagde toh hote rehte hai fikar mat karo.
Parul: Woh toh thik hai par ab “LAASH” ka kya karu

by Pak101.com (few years ago!) / 972 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sethani: kyun maharani

Sethani: kyun maharani ji aaj aane mein itni der kyun laga di?

Nokrani: Sethani ji mein sidiyon se gir gayi thi

Sethani: To kaya uthne mein itni der lagti hai

by Pak101.com (few years ago!)
Shairy funny.

1 bond se samndar nai banta,
rone se mukadar nai banta,
ptana hai to pori girls hospital piata lo,
aik 2 girls pitane se koi sikandar nai banta

by Sabir shah (few years ago!)
I Want Some Fresh Air

A Girl Asks Her Mommy: I Want Some Fresh Air,
Can I Go For a Walk?

.
.
.

Mommy: Alright, But Ask your Fresh Air to Drop you Home By 10 P.M. :-)

by Pak101.com (few years ago!)
Khubsurat larki

santa Ne Khubsurat Ladki Ko Dekh Kar Kaha
santa: Aap Kahan Rehti Hain
Ladki: M G Road
santa: Itni Khubsurat Hokar Road Par Rehti Hein

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek sardarji khaali katoray mein

Ek sardarji khaali katoray mein roti duba kar kha rahay thay.

Waitor ne dekha to poocha: Aap ye kya kar rahe hein?

Sardarji: Mein maths ka teacher hoon.

Mein ne daal suppose ki hui hai..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
why Taj Mahal

Techr: why Taj Mahal considerd as a wonder of d world?

Student: Bcoz,Shahjahan built it witout taking any

loan 4m bank.... ;-)
Gud evening !!

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar rishta mangne gaya

Sardar kesi larki ke ghar reshta mangny gia
.
Larki ke ghar walon ne kaha ke hamari baiti abhi parh rahi hai
.
Sardar: Koi bat nahi, mai 1 ghanta baad ajawonga !

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Airhostess

Airhostess: Sir Ap Kya Lain Gay?
Lahori Musafir (Akartay Hoye): Pepsi, Kabab,
Chicken Pakora & Tandori Chicken With
Naan Raita+Salad.
Airhostess: Sadqay Jawan, Pressure Kuker Di Toti Warga Munh Ay Tawada.
Tusi PIA Day Jahaz Tay Aaye Ho,
Apni Pehan Day Walimay Tay Nai.
Moral: Airhostess V Lahore Di C.

by Mazhar Khan (few years ago!)
girl- meri ek ek saans pe ek ek

Girl- meri ek ek saans pe ek ek ladaka marta hai

boy-toh tum koi accha sa toothpaste kyu nahi use karti...

by Pak101.com (few years ago!)
More Bigger Hit

3 Idiots Would Have Been a More Bigger Hit.
If Kareena Kapoor Would’ve Also Once Said,
.
.
.
.
.
“Jahanpanaah Tussi Great Ho,
Tohfa Qabool Karo”

by Hassan Ali (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook