Time
Aik patient Munnabhai k paas aaya, Munna nay us ka chekup kiya aur bola
Munna: Tumharay pass ziyada waqt nahi hai
Patient: Meray pass kitna time hai.
Munna: Dus (10)
Patient: Kya Dus.... Minute..... Ghantay.......... Din......?
Munna: No (9), Aath (8), Saat (7),.......
by Pak101.com (few years ago!) / 1068 views
Similar Jokes
Husband: begum khana tayar nahi hua abhi?
Begum: nahi g,thori dair baqi ha.
Husband: theek ha mein bahar se kha leta hon.
Begum: bas 5 mint ruk jaen.
Husband:5 mint mein khana tayar ho jaega?
Begum: nahi mein tayar ho jaungi.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardarni Writes Msg 2 Srdr:
“Ghar Kab Aa Rahe Ho?Msg Karke Batao”
Srdr Writes 2 Her:
“Nahi Bata Sakta,Balance Kam Hai!!!”
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar kende ne zindgi 4 dina di ey.
Banta: Aho! Te fer test match kyn 5 dina da honda ey?
by Pak101.com (few years ago!)
Phatan ne Doctor ko bohat mara:
Logo ne pocha kyou?
Phatan:
Etni garmi main kehta hy Paani Boil Kar k Piyo.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Student took his girlfriend to his home
After Completing Graduation….
Father Asked who is she….
Son replied.
My Campus selection..
by haleema sadia (few years ago!)
Bodygaurd dekhne se hume kya sikh milti hai.?
.
.
.
.
... .
.
apke frnd kitne b close kyo naa ho,
use apne girlfriend/ boyfriend se nahi milwana chahiye!
by Pak101.com (few years ago!)
Maa- “Rinku, tum bure bacho ke saath kyo khelte ho,
ache bacho ke saath kyo nahi khelte?”
Rinku- “Maa, un ache bacho ki maatao ne apne
bacho ko mere saath khelne se mana kar diya hai”
by Pak101.com (few years ago!)
Shiv-Mera Trishul Kaha hai ?
Parvati-Ganesh le Gaya.
Shiv-Kyu?
Parwati-Keh rha tha 'Girlfrind ke sath Maigi Khane ke liye Papa ka kaanta le ja raha hu.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: I have swallowed a Key.
Doctor: When?
Santa: 3 months back!
Doctor: What were you doing till now?
Santa: I was using duplicate key, now I have lost it too.
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA ki 1 tang ki haddi toot gayi
Hospital gaya to waha 1 admi ki dono tange tooti dekhkar bola
"Kya aapki 2 biwiyan he"
by Pak101.com (few years ago!)