Student


Maa: Kia kar rahy ho beta??
.
Beta: Maa parh raha hon
.
Maa: Very good beta, kia parh rahy ho??
.
Beta: Apni jaan ky msgs !!

by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 863 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Manager: Sorry, mein aap ko koi

Manager: Sorry, mein aap ko koi job nahi de sakta. Mere pas tum ko dene ke liye koi kaam nahi hai.

Funny Desi Santa: Oh sir ji, aap chinta na karo, bas mere ko job de do. Mein aap se kaam dene ke liye kabhi nahi kahunga.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

ik sardar apny gar k bahar exercise kar raha tha

qareeb se ghuzarty hoay admi ny kaha

"wa sardar sahib kia body hai"


Iss pr sardar bola ..........

ye to kuch b nai andar ja kar meri biwi ko dekho

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Gul Khan

1 patan 12 floor pe office me betha tha 1 admi aya or bola,Gul Khan tmhari beti bhag gayi Ye sunte hi pthan ne 12 floor se jump lagadi Niche girte waqt 10th flor pr yad aya k hmara to koi beti hi nhi,5th flor pr yad...

by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Jaldi se machardani de

Santa: Jaldi se machardani de dijiye mujhe bus pakadni hai

Dukandar: Sorry,
mere pass itni badi machardani nahi hai jisme bus pakdi ja sake.

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: Ap k shohr thek ho skte hn

Doctor: Ap k shohr thek ho skte hn Agr ap inka khyal rkhen
Tnsion na den
Larai na kren
Or
inki Khdmt krn
Husband: Dr ne kya kaha?

Begm: Dr ny jwab de dya ha

by Mohammad Ali (few years ago!)
Malik: Tum bathroom

Malik: Tum bathroom me kyu ghus aaye, kya tumhe pata nahi tha ki mai naha raha hoon?

Naukar: Hazur galti ho gayi, mai samjha tha begum sahiba hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Sonu AXE-EFFECT DEO Laga K Nikla

Sonu AXE-EFFECT DEO Laga K Nikla

Uske Pichhe BUDHIYA Padh Gayi

Sonu Ne Company Se Shikayat Ki

Waha Se Reply Aya- Sir Apne Expired Deo Lagaya Hai..

by Pak101.com (few years ago!)
When Someone Touches

When Some1 Touches U and U Don't Feel it, It's Ignorance.

When Some1 Touches U and U feel it, It's Love.

When Nobody Touches U and U Still Feel it, Bhag le beta "BHOOT" hai. :-)

by Pak101.com (few years ago!)
Ghungat ki waja

Techar:shadi me dulhan ko ghungat me q rakha jata hai?



Student:ta keh kisi k munh se ye na nikal jae aby ye to meri wali hai.

by Sabir shah (few years ago!)
Cool Raho Enki Tarh

Girl-Hm Kaha Ja Rahe Hai..?
boy-Long Drive Pr..!!

girl-Pahle Kyu Nhi Btaya..?

boy-Mujhe B Abhi Pata Chala Jb Break Nhi Lga..

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook