Student
Maa: Kia kar rahy ho beta??
.
Beta: Maa parh raha hon
.
Maa: Very good beta, kia parh rahy ho??
.
Beta: Apni jaan ky msgs !!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 863 views
Similar Jokes
Manager: Sorry, mein aap ko koi job nahi de sakta. Mere pas tum ko dene ke liye koi kaam nahi hai.
Funny Desi Santa: Oh sir ji, aap chinta na karo, bas mere ko job de do. Mein aap se kaam dene ke liye kabhi nahi kahunga.
by Pak101.com (few years ago!)
ik sardar apny gar k bahar exercise kar raha tha
qareeb se ghuzarty hoay admi ny kaha
"wa sardar sahib kia body hai"
Iss pr sardar bola ..........
ye to kuch b nai andar ja kar meri biwi ko dekho
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 patan 12 floor pe office me betha tha 1 admi aya or bola,Gul Khan tmhari beti bhag gayi Ye sunte hi pthan ne 12 floor se jump lagadi Niche girte waqt 10th flor pr yad aya k hmara to koi beti hi nhi,5th flor pr yad...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Jaldi se machardani de dijiye mujhe bus pakadni hai
Dukandar: Sorry,
mere pass itni badi machardani nahi hai jisme bus pakdi ja sake.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: Ap k shohr thek ho skte hn Agr ap inka khyal rkhen
Tnsion na den
Larai na kren
Or
inki Khdmt krn
Husband: Dr ne kya kaha?
Begm: Dr ny jwab de dya ha
by Mohammad Ali (few years ago!)
Malik: Tum bathroom me kyu ghus aaye, kya tumhe pata nahi tha ki mai naha raha hoon?
Naukar: Hazur galti ho gayi, mai samjha tha begum sahiba hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Sonu AXE-EFFECT DEO Laga K Nikla
Uske Pichhe BUDHIYA Padh Gayi
Sonu Ne Company Se Shikayat Ki
Waha Se Reply Aya- Sir Apne Expired Deo Lagaya Hai..
by Pak101.com (few years ago!)
When Some1 Touches U and U Don't Feel it, It's Ignorance.
When Some1 Touches U and U feel it, It's Love.
When Nobody Touches U and U Still Feel it, Bhag le beta "BHOOT" hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Techar:shadi me dulhan ko ghungat me q rakha jata hai?
Student:ta keh kisi k munh se ye na nikal jae aby ye to meri wali hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Girl-Hm Kaha Ja Rahe Hai..?
boy-Long Drive Pr..!!
girl-Pahle Kyu Nhi Btaya..?
boy-Mujhe B Abhi Pata Chala Jb Break Nhi Lga..
by Pak101.com (few years ago!)