1st Friend:" chup raho dek
1st Friend:" chup raho dekho ghar se phone hai..
.
.
2nd Friend:" arre Zara beer ke bottle toh sarka idhar..
.
.
3rd friend:" tune jo cigrat di wo khatam ho gayi dusri de..
.
4th Friend:" (in female voice) januuu yaha aao na plz aaaaooo naaa...
by Pak101.com (few years ago!) / 968 views
Similar Jokes
Techar:tumhari zaat kia hai?
Student:pehlay hum butt the.
Pher jutt howe,pher rana ho gae,ab hain darzi aur aage ammi ki marzi
by Sabir shah (few years ago!)
* Santa ( to his son ) : Itne km marks? do thappad marne chayiye.......!
Santa's son : Haan papa.. chalo...mene us master ka ghr dekha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: hello Police station
Police: ha boliye kya hua??
Santa: mujhe dhamki bhare phone aa rahe hai..
Police: kaun kar raha hai??
Santa: telephone companywale kehte hai ''bill nai bhara toh kaat denge''
by Pak101.com (few years ago!)
After she woke up, a woman told her husband, "I just dreamed that you gave me a pearl necklace for Valentine's day. What do you think it means?"
"You'll know tonight." he said.
That evening, the man came home with a package and gave it to his wife. Delighted, she opened it - to find a book entitled "The meaning of dreams"
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan galti se samunder me gir gaya…. Doobte doobte uske hath me machli aayi….use pakad kar bahar pheka aur bola Ja tu toh apni jan
bacha le
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ki mangni hoi, usey pata chala k uski mangaiter
ka kisi se koi affair nahi tha, us nay yeh keh ker mangni tor di
k jo kisi aur ki nahi ho saki wo meri kia ho gi
by Pak101.com (few years ago!)
Santa talks to a saint: My wife troubles me a lot. Tell me some way.
Funny saint: Had there been any way, I wouldn't have become a saint.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan : ooy tere chote bhai ki mochain hain aur teri nahin.
2 pathan: is main kya bari bat hai,wo abbu pe gaya hai aur main ammi pe.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Q:- what do u get when u cross a librarian and a lawyer? A:- "All the information you want, except you can't understand it."
by khalid hussain (few years ago!)
Wife bathroom se naha ke nikli to
Pappu use ghur raha tha.!
.
.
Wife romantic hokar: Kuch karne ka irada hai
kya.......?.?
.
.
Pappu usko thappad maar ke bola:
.
.
Kamini Mere garam pani se kyu nahayi..?? :P
by Pak101.com (few years ago!)