Yar Kal Meine Kitni Baar Call Kiya
Sardars Friend:
Yar Kal Meine Kitni Baar Call Kiya,
Uthaya Q Nahi?
Sardar:
Q Uthaun,30 Rs. De Ke Jo Gaana Lagwaya Hai
Woh Kya Tera Baap Sunega
by Pak101.com (few years ago!) / 1121 views
Similar Jokes
Ek sarder ne air-hostess se kaha, Aapki shakal meri biwi
se bahut milti hai
Air-hostess ne ye sunte hi zordaar thappad uske muh pe mara
Sardar foran bola : Aadat bhi bahut milti hai
by Pak101.com (few years ago!)
Srdar in FireBarged.
Srdar in FireBarged.
Lady called: Mere Ghr Main Aag Lag Gyi Hy.
Srdar: Pani Dalo.
Lady: Dala tha, Aag Nhi Bujhi.
Srdar:
Fir mojaan kro asi V te pani E sutna C.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Bacha peida hotay hi cheekha: Mujhay kuch nazar nhi aa raha, Mein andha houn..,
Nurse: Stupid, light nhi hai.!
Bacha; Oh tuwadi khair ” Ay Pakistan te nai..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Malik alsi nokar se:- Yahan par itne sare machcher gun-gun kar rahen hai tu unhe maar gira.
Thodi der bad..
Malik:- Abe sale nokar ke bachche maine tujhe machcher marne ko kaha abhi tak tune mare nahi. Woh ab bhi gun-guna kar rahe hai.
Alsi nokar:- Malik machcher toh maine maar diye. Yeh toh unki bibi hai jo vidhva ho kar ro rahi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Baby paida hotey hi cheekha, Mujhey kuch Nazur nehi a raha, Main andha hoon.... Nurse: stupid, light nehi hai! Bacha! oh tuwandi pehn nu, Ay Pakistan te nei ?
by Mohammad Ali (few years ago!)
A man asked sardar je:
Aqal bari k bhans?
Sardar je said:
let me think
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
n then replied:
.
.
.
.
.
dovan de date of birth ty tu dassi nai..:-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Sir hun meri salary wada deyo, mera vyah ho gaya hai.
Boss: Factory de bahar hon wale hadseyaan layi factory jimmevar nahin hundi.
by tanveer hussain (few years ago!)
1 Traffic police Wala
Buriya Se:Main Kitni
Dair Se Siti Baja Rha
Tha,
Aap Ruki Nahi?
Buriya:Beta Ab Meri
Siti Sun K Rukne ki
Umar Ni He.
by A. Sami (few years ago!)
Santa: mere frnd ne chupke se mere mbl se meri GF ka number le liya….
Banta: fir kya huya???
Santa: bewakoof kal se aapni he behen ko romantic MSG vej raha hai………!!!!;-):-P:-D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Neend aati hai to Khuab aata hai,
Khuabon main Ek Larki aati hai,
Larki k peechy uska Baap aata hai,
Phir Na Neend aati hai, Na Khuab aata hai.
by Pak101.com (few years ago!)