Kisi Ne Sardar Se Charpai Mangi.
Kisi Ne Sardar Se Charpai Mangi.
Sardar: Humare Pass Sirf 2 Hein,
Aik Pe Maa Aur Patni Sote Hein,
Aur Dusri Pe Mein Aur Abba…
Admi: Yar Charpai Na Do,
Tarteeb Se To Soya Karo….
by Pak101.com (few years ago!) / 1051 views
Similar Jokes
Husband: Tum Kon Hoo
Biwi: Pagal Hogay Kya Apni Biwi Koo Bhol Gaye
Husband: Nasha Her Gham Bhola Deta He
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Musharraf joined Pakistani army and was given a gun.
Musharraf asked his Officer: Sir, to what side should I point its nozzle, towards myself or to the opposite side.
Officer: Stupid, keep it anyway, in both the cases it will benefit the nation.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Chuha sharab ke drum me gira.
Nikal ke mast ho kr soyi hui billi k muh pe laat maar k bola.
"Uth Munni
aaj ye chulbul tera mujra dekhne aaya he
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend to Boyfriend: Mera ladla, mera pyara, mera chhona, mera gugla. Muj se shadi karoge? Bolo baby, bolo na !
Funny Boyfriend: Tum mujhe propose kar rahi ho ya adopt ?
by Pak101.com (few years ago!)
Lady to Doctor: Mujhe Gas ki
problem hai par achhi baat ye hai ki meri gas me
na BadBu aati hai na Awaaz.
Aap k clinic me bhi 20 dafa gas chhod chuki hu par
kisi ko pata nahi chala..
Doctor: "Ye Dawa lijiye aur 1 week baad aayiye" .
(1 week baad) .
Old Lady:"Aap ne mujhe kya dawa de di? Meri gas
me ab bhi aawaz nahi aa rahi par
bahut Zehrili Badbu aa rahi hai" .
Doctor:"Good..! Aapki Naak theek ho gayi hai Ab
hum aap k KAAN ka ilaaj karenge....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dad, what is the cost of marrying a woman?
I don't know son, I am still paying.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aik kanjoos k ghar ko aag lag gai wo ghar ko bacha nai saka
pata hai kiun?
;->
kiun k wo pori raat fire-brigade ko miss calen deta raha
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar ki biv ne rat ka khana road pe laga dia
Sardar ne pocha ye kia kia hai
Bv ap ne kaha tha na k rat ka khana bahar khaen ge
by Sabir shah (few years ago!)
Mamu -Bhai, apnay ko char mahinay mein tamil sikhna padega. Kuch upay batao.
Munna bhai -Tamil kyun, aur char mahinay ka kya chakkar hai?
Mamu -Meinay ek tamil baccha adopt kiya hai, aur woh char mahinay mein bolne lagay ga.
by Pak101.com (few years ago!)
EK KHUBSURAT LADKI SANTA SE MARKET ME TAKRA GAYI
TO BOLI:Oh, I am sorry'..!
SANTA:HI, I am santa singh...
nice to meet
u MISS SORRY..
by Pak101.com (few years ago!)