Kill a bird
How did Santa tried to kill a bird??
He took it to the top of a building and dropped it
from there to die.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 955 views
Similar Jokes
Height of Emotional Atyachaar-
GF- Mai ro ro k tere liye jaan de dungi
BF-Ok ro le jitna rona hai par 1 buket bhar k rona
mujhe nahana hai
by Pak101.com (few years ago!)
Manager: what is your qualification?
Santa:- Sir, i am PHD.
Manager:(Shocked) what do u mean by PHD?
Santa:- Sir Passed Highschool with Difficulty...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek pathan rozana apne parosi ki bellBaja kar bhaag jata tha
Ek din parosi ne pakar kar poocha, ye kya harkat hai?
Pathan: Ye hum miss bell marta hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl of 1960 : Aye bahar hai…jia bekarar hai… aja moray balma tera intezar hai.
Girl of 2007 : Aye bahar hai…jia bekarar hai… aje moray balma warna dusra tayyar hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Saw A Man Stealing A Purse.
Theif: There Is 1000 Rs in The Purse. We Can Take 50-50.
pathan: OK..OK.
But What About The Remaining 900?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Sardar:
Humare Pass Sirf 2 Hein,
Aik Pe Maa Aur Patni Sote Hein,
Aur Dusri Pe Mein Aur Abba…
Admi: Yar Charpai Na Do,
Tarteeb Se To Soya Karo….
by Pak101.com (few years ago!)
Banta : I was away for a week. Yesterday I sent a fax to my wife Preeto that I'd be home tonight, and when I got into my room I found Preeto in another man's arms.
Santa : kept silent for a few minutes, then coolly said, "Maybe, she didn't get the fax."
by Pak101.com (few years ago!)
Maa Bate se Kahan gaye the? beta maa date pe gaye tha. Maa kisliye? Beta haan maa bohut kiss liye. ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Tumhari patni ka bhai lagta tumhara saala hai
Wah Wah
Tumhari patni ka bhai lagta tumhara sala hai
Daya says: Abhijeet mujhe to lagta jaroor daal mein kuch kala hai
by Pak101.com (few years ago!)
Admi: Apko garmi lagti hai tu kia kartay ho??
Sardar: AC ke qareeb baith jata hon
Admi: Phir bhi garmi lagy tu kia karty ho?
Sardar: Phir AC ko ON kar laita hon
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)