Height of Emotional Atyachaar
Height of Emotional Atyachaar-
GF- Mai ro ro k tere liye jaan de dungi
BF-Ok ro le jitna rona hai par 1 buket bhar k rona
mujhe nahana hai
by Pak101.com (few years ago!) / 996 views
Similar Jokes
Husband 2 wife:
Me Wo Nahi K
Shadi Hui Or Badal Gaya !!
Mera Wohi Mizaj
Wohi Z0q Hai !!
Shadi Se Pehle B Mujhe
.
.
.
.
.
.
.
.
Shadi Ka Sh0q Tha..
Shadi K Bad B Muje Shadi Ka Sh0q hai :-
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar mein apni girlfriend nu gift dena hai, ki devan?
Banta: Gold ring de de.
Santa: Koi vadi cheez das yaar.
Banta: Tan fer MRF da tyre de de.
by tanveer hussain (few years ago!)
Sardar’s 60th B’day
Guest: Why This Bulb In Place Of Candles?
Sardar : Its Dificult 2 Put
60 Candles On Cake So I Put This 60 Watts Bulb!!
by Pak101.com (few years ago!)
Bacha: Maine Hathi K Samne
12 Kailay Rakhe Usne 11 Khaliay
1 Q Nhi Khaya?
Admi: Hathi Ka Pait Bhr Gaya Hoga.
Bacha: Nahi 12wa Kaila Plastic Ka Tha.
Acha Dubara
Maine Hathi K Samne 12 Kailay Rkhe To Usne Aik B Nhi Khaya Q?
Admi: Saray Kailay
Plastic K Hongay?
Bacha: Nahi Ghalat.
Is Dafa Hathi Plastic Ka Tha.
by Pak101.com (few years ago!)
SNTA Radio Thik Karwane Gaya..
Mechanic Ne Dekh K Kaha-Ye Thik He Par MAUSAM
Kharab H,
Isliye Nhi Chal Rha.!
SANTA-Le 100 Rs. MAUSAM Naya Daal De..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife:shadi se pehlay to tum bahut gift dia karte the magr ab kuch bi nai dete ho?
Husband:machli parkne k bad dana koi nai dalta
by Sabir shah (few years ago!)
Sindhi ne sheikh ko khoon dey k uski jaan bachai.
Sheikh ne usay MERCEDEZ gift kardi.
Sheikh ko phir khoon ki zarorut pari, Sindhi ne phir khoon dia. Ab k bar Sheikh ne till waly laddu gift kiye.
Sindhi: Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Sheikh: Munna…!! Ab hamarey ander bhi sindhi ka khoon dor raha hay..!!
by Pak101.com (few years ago!)
1. Zardari imaandari krega
2. Altaf Karachi aiga
3. Musharraf pe muqadma chalega
4. Shireen Rehman perda kregi
5. Chodhry Shujaat ko bolna aiga
6. Sheikh Rasheed ki shaadi ho jaigi
7. Bilawal ko Pakistani siyasat aa jaigi
8. Pooreh mulk main Eid aik hi din main manai jaigi
9. Nawaz Shareef sach bolney lagega
10. Moulana Fazal-Ur-Rehman briefcase nahi lega..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pappu Ne Sadak Pe Chalti Ek Ladki Ko Offer Marne Ke Liye Bola
Pappu: “Aaa Janeman Mere Dil Mein Aaja”
Ladki: “Chappal Utaru Kya?”
Pappu: “Chal Pagli, Ye Koi Mandir Thode Hai, Aisi Hi Aaja“
by Pak101.com (few years ago!)
In bio practical:
Examiner:Tell me the name of
this bird by seeing it’s legs only?
Sardar:I don’t know.
Examiner:You failed, what’s your name?
Sardar:See my legs & tell my name
by Abdul Hannan (few years ago!)