santa ko apna gadhha bechna tha
santa ko apna gadhha bechna tha
unho ne apne ek dost ko letter likha
?agar tmhen kabhi kisi gadhhay ki zroorut ho toh
mujhay yaad ker lena !?
by Pak101.com (few years ago!) / 997 views
Similar Jokes
Boy & girl playing Ludo.
BOY: Agar 1,2,3,4 ya 5 aya to I’ll kiss U.
Girl: What?
Acha aur agar 6 aya to?
Boy: Kabi Ludo nai kheli kya.6 aya tu dubara bari.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
She is kidding
.
.
,
this Question was asked from
Meera 2 translate it in urdu
.
.
,
Meera Answers
,
Wo Bachay de rahi hai :-D :-P
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Bacha darwaze ki Bell bajane ki koshsh kar raha tha. 1 Buzurg ne dekha or Bell Baja di or bole
Beta or kuch…?
Bacha: Baba jee AB BHAGOOOOOOOOOO..
by Pak101.com (few years ago!)
Yar ek number hy, is
pe cal kr k pta kro k yay kn hy?
kuch kahe to 2,,4 suna bhe dyna.
Sala apny ap ko police wala kehta hy.
Number yay hy.
.
.
.
“15?
by Abdul Sami (few years ago!)
Gayon mein aik shakhs ka inteqaal ho gia aik saheb tazyat kay liye in kay betay kay pas gaye aur poocha marhoom ko kia bimari thi.
Betay nay jawab mein kaha burhapa khood aik bimari hai.
Woh saheb bolay: Waqai hamaray mohallay mein bhi teen char bachay isi bimari mein maray hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husbnd: Kya tumne mujhe KUTTA kaha? No answer
Husbnd again asks, No answer
Then again he asks,
Wife: Nahi kaha. Plz AB bhoka na bandh karo
by Pak101.com (few years ago!)
RAAZ public toilet gya to Diwar p likha tha
"Dunya Chand p pohnch gai
or Tm yha bethe ho?
RAAZ niche likh aaya "Bs Ye kr k Hm b ja rhe he
by Pak101.com (few years ago!)
Father: Beta paper mai 80 % marks lainy hain
Son: Don't worry dad, 100 % lunga
Father: Stupid ! mairy sath mazaq karta hai
Son: Dad pehly mazaq kis ne Shuro kia tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Gadha: Yaar mera maalik Laloo mujhe bahut maarta hai.
Doosra Gadha: To tu bhag kyo nahi jata?
Pehla Gadha: Bhag to jaaun par vahan future bahut bright hai.
Malik ki khubsurat beti jab sharat karti hai to vo usko kehta hai teri shadi kise gadhe se hi karunga. Bus isi umeed pe baitha hoon..!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Girl To Her Boy Friend:Darling, Do You Know Handsome N Smart Boys Always Get Stupid Girl Friends.Boy: Thanks For The Compliment, Darling
by Pak101.com (few years ago!)