Ek pathan apni bhabi ko khob mar raha tha!
Ek pathan apni bhabi ko khob mar raha tha!
Logon ne pucha k tum apni bhabi ko kyun mar rhe ho?
Pathan: Hamara bhabi achi aurat nahi hai.
Logon ne pucha tumhain kaise pata.
Pathan Bola:
O Yara mein jis dost se bi puchta hun k tum kis se phone pe baat ker rahe ho ,Woh yehe kehta hai
TERI BHABI SE !!
by Mohammad Ali (few years ago!) / 847 views
Similar Jokes
Larki 2 Pathan Boyfriend: Jan mujhay aise propose karo jaise aaj tak kisi ne kisi ko na kya ho.
Pathan: Kamini zaleel I love U, mujhse shadi kr k mujhay tabah karde kambakhat. ;-)
by Abdul Hannan (few years ago!)
After 2 Year Of Married Life, Some Examples How Wives Fight With Their Husbands….
Accountant Wife: Apne Hisab Se Raho Samjhe,
Share Broker Wife: Jyada Bola Na Toh Sauda Kar Dungi Loss Mein,
Orthopedic Doctor Wife: Kam Bolo, Haddiyan Tod Dungi,
Piolet Wife: Aaj Kal Jyada Hee Hawa Mein Udd Rahey Ho, Zameen Par Laau Kya Abhi,
History Teacher Wife: Mujhe Jyada Itihaas Mat Sikhao Samjhe,
Software Engineer Wife: Abey Pehle Bug Toh Nikal Le, Baad Mein Bahas Karna…
by Pak101.com (few years ago!)
1 pathan nadee ky kinaray naha rha tha,kay 1 admee aya or us kay kapray choree kr ky bhaag gya.
Pathan ny awaaz de ,O bhai kapre rakh lay magar naswaar tou dy ja,
by Pak101.com (few years ago!)
Boss: Where Were You Born?
Pathan: Peshawar…
Boss: Which Part In Peshawar?
Pathan: Kia Which Part….
Poori Body Born In peshawar..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dad : Ess Baar exam me paas ho ya fail BIKE zarur dilaunga.
Son : Kaunsi bike?
Dad : Pass he to “APACHE”
college jane ke liye.
Fail hue to “RAJDOOT” dood bechne ke liye
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ki shaadi k 3 mahine baad hi beta ho gaya.
Santa : Ye 3 mahine me bacha kaise ho gaya..??
Biwi : Aapki shadi ko kitna time hua hai..??
Santa : 3 mahine.
Biwi : Aur meri shadi ko..??
Santa : 3 mahine.
Biwi : Aur bachcha kitne time baad hua..??
Santa : 3 mahine baad.
Biwi : Total kitne mahine ho gaye..??
Santa : Ohh teri vakai, 9 mahine ho gaye! time ka pata hi nahi laga?!!
by Pak101.com (few years ago!)
Dost tere girl friend ka phone aya tha
Keh reahe the koi pathar se na mare meray dewane ko
Bomb ka zamana hay ura do sale ko
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar School Ma Hans Raha Tha
1 Larka Bola Chup Kar Jao.
Sardar:Q, tM koN hO ?
Larka : Mai Monitor Ho.
Sardar bola:Main CPU hoon... =P ;
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Husband to wife: Did you have any boyfriend before our marriage?
Wife remained silent for some time…
Husband: mai es khamoshi ko kia samjhon??
Wife: Abhy gin ne tu dey..:)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Tere result da ki banya?
Pappu: Miss kendi aey es class wich ik saal hor laggay ga?
Santa: Saal pavain 2,3 lag jawan par fail na hovin mera puttar.
by Pak101.com (few years ago!)