1 pathan JORAB lene medical store
1 pathan JORAB lene medical store par gayaor JORAB ka nam bhol gaya.
Dukandar: kia chahiay?
Pathan (apna Paoon table pe rakh kar): khocha is ki casing dedo.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 866 views
Similar Jokes
Babbu maan's.... Aj din paper da, ajj padhna paina,
Degree nal paya panga poora krna paina.., tusi pass
krdeo thonu fark ni paina, je fail hogya mera kakh
ne rehna
by Tanveer Hussain (few years ago!)
I went to camp this summer and saw a lot of wild animals.
In fact, several of them were my cabin mates.
by Pak101.com (few years ago!)
65... kissing a girl on her forehead is respect,,
kissing a girl on her cheek is care,,
kissing a girl on her eyes is care & love,,
kissing a girl on her lips is love,,
but kissing a girl
.
.
..
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
in front of her boyfriend.....
HUD HUD DABANGG DABANGG DABANGG
by Pak101.com (few years ago!)
Log Kehte Hain K Badam Pistey Waghaira Khaney Se Dimagh Taiz Hota hai...
Ghalat Kehte Hain.
.
.
.
Kyon K Agar Aisa Hota to Aaj Sabse Aqalmand Pathan Hota.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Boy: Muj se Shadi karo gi?
Girl: Nahi Boy: Q Nahi?
Girl: Ghar Wale Nahi Many gy!
Boy: Ghar me Kon Kon hy?
Girl: 1 Husband or 4 Bache.
Boy. Thek ha baji..:p:p
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan English sekny obama k pas gia 3month bad
waps aya to pthn ko obama ka phone aya
Pathan: hi obama hw r u?
Obama: yaara tum english ch0ro nswaar bhej0!…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ticket Checker Ask To Sardar
Ticket Dikhao Sardar: Ye Lo Dekho
Ticket Checker: Ye To Purani He Sardar: To Ye Train Bhi Konsi Nayi He
by Pak101.com (few years ago!)
One person :-CA karne me kitna kharch aata hai
CA Student:-Paise to bahut kam kharch hote hai bhai, par JAWANI puri kharch ho jaati he
by Pak101.com (few years ago!)
Janty ho. Raat mai
Sab se zyada maza. Kab Aata hy!
Jab kisi soay hue ko jaga ker kaha jaye.
K
“chal vai kaka os Manji ty hoja”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Short Man: Mr Funny, bole to yeh Ford kya hai?
Mr Funny: Bhai, gaadi hai.
Short: Toh phir, yeh Oxford kya hai?
Mr Funny: Bole toh, simple hai bhai, Ox mane Bael, Ford mane gaadi. Oxford bole toh Baelgaadi.
by Pak101.com (few years ago!)