Maine Tumhara No
Santa-Maine Tumhara No. Kitni Baar Try Kiya But Tumhara Mobile "SWITCH OFF" Tha
Banta-Abe Wo Meri "HELLO TUNES" Hai
by Pak101.com (few years ago!) / 973 views
Similar Jokes
THIS IS A CLASSIC ::
Santa ne facebook pe apna account banaya
aur apni WALL pe likha :
“Yaha thukna mana hai”
by Pak101.com (few years ago!)
To
The Principal,
Delhi Public School,
Sir,
Baat Yeh Hui Ke Mere Dad Ne Mujhe Fees Ke Liye 2000 Rs Diye Thhe, 500 Rs Ki Dosto Ke Saath Film Dekhi, 500 Ki Drink Or Chicken Ho Gaya, 500 Ka Girlfriend Ka Recharge Karwana Pad Gaya, Fir Ussko 250 Ki Coffe Pilai.
Ab Bache 250, Uski Main English Wali Mam Pe Shart Haar Gaya.
Mein Samja Thha Ke Unka Sirf Maths Ke Sir Ke Saath Chakar Hai, Par Unka To Aapse Bhi Chakar Nikla.
Abb Aapke Pass Do Hi Raste Hai. Ya To Meri Fees Maaf Ya Aapka Pardafash.
by Pak101.com (few years ago!)
Larka :me ap ki beti k hath mangne aya hun
larki ka baap :kiun?
Larka:mereg hath us ko message kar kar k thak gae hain
by Sabir shah (few years ago!)
1. If I like it, it's mine.
2. If its in my mouth, it's mine.
3. If I can take it from you, it's mine.
4. If I had it a little while ago, it's mine.
5. If I'm chewing something up, all the pieces are mine.
6. If its mine, it must never appear to be yours anyway.
7. If it just looks like mine, it's mine.
8. If I saw it first, it's mine.
9. If you are playing with something and you put it down, it automatically becomes mine.
10. If its broken, it's yours.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Taxi driver:oye sardar g,petrol thatam ho gia hai ,taxi aage nai ja sakti
sardar:oye koi gal nai peche moorh le.
by Sabir shah (few years ago!)
Ticket Chacker-Amma Kiraya Pura do Amma-Mai student hu
TC-Konse school me?
Amma-Wo q batau
TC-Muje apni DAADI ka admission karana hai
by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladka fail hua. Uskay abu ne kaha dekhu padon ki ladki nay kitnay marks liye hain. Ladka haan haan dekh dekh aur dekh , usee ki waja say thu Fail huwa hun
by Mazhar Khan (few years ago!)
Doctor to sardar : You will die within 2 hours.
Do you want to see any one before you die?
Sardar : Yes. A good doctor.
by tanveer hussain (few years ago!)
Zindagi badalti hai
.
.
Classroom se Office
.
.
Books se Files
.
.
Jeans se Formal
.
.
Pocket money se Salary
.
.
Girlfriend se Wife
.
.
Lekin
.
Saale dost kbhi ni badlte
.
.
Kaminey k Kaminey rehte hai
by Pak101.com (few years ago!)
Chhote: Sun bade
Bade: Kya hai, jaldi bol, main jaldi me hoon…
Chhote: Kyun, kya karna hai tujhe
Bade: Mujhe mall jaana hai… waha mera friend mera wait kar raha hai
Chhote: Tu jhooth bola raha hai
Bade: Arey main jhuth kyun bolunga, main sach keh raha hoon, wo mera wait kar raha hai
Chhote: Nahin, tu jhuth bol raha hai.. tu yaha hai to wo tera WEIGHT kaise kar sakta hai… hahaha
Bade: Bakwas Band Kar!
by Pak101.com (few years ago!)